Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze heeft build 26200.6584.
Deze iso is 7.1 GB groot en is nu in het nederlands verkrijgbaar zowel 64 bit als arm64
heeft naam : 26200.6584.250915-1905.25h2_ge_release_svc_refresh_CLIENT_CONSUMER_x64FRE_nl-nl.iso
Deze heeft build 26200.6584.
Deze iso is 7.1 GB groot en is nu in het nederlands verkrijgbaar zowel 64 bit als arm64
heeft naam : 26200.6584.250915-1905.25h2_ge_release_svc_refresh_CLIENT_CONSUMER_x64FRE_nl-nl.iso
Nog niet officieel bevestigd door Microsoft op dit moment, maar de referenties die zijn gevonden bevestigen dat Build 26200.6584 definitief is en als RTM (release to manufacturers) aan OEM's wordt aangeboden. We wachten af?
Tired of waiting for Microsoft to release Windows 11 version 25H2 via Windows Update? The official RTM ISO media is now online and can be downloaded straight from Microsoft.
Klopt, maar schenk ook aandacht aan wat @The End hierboven heeft meegegeven ivm. Enablement Package - scheelt een slok op de borrel en is stukken sneller.
Ik ben normaal heel erg snel om het nieuwste op mijn laptop draaiend te hebben. Maar dit is nu eens iets waar ik niet sta voor te springen. Ik heb van diegenen die hem getest hebben gemengde reacties gelezen. Vandaar dat ik nu niet sta te springen om dit pakket te hebben op mijn computer. Ik wacht wel nog ff, ik moet ook wachten omdat ik met een oud toestel zit die met een tweede gen intel i5 processor. dus zeker geen TPM2 en secure boot aanwezig op mijn laptop. Daar zal ook wel een workaround voor komen om ook die op mijn oude laptop te kunnen installeren. Liefst zou ik geen nieuwe install doen, want mijn laptop staat zoals ik hem graag heb.
Het bericht is eindelijk binnen, ik wilde even kijken of er nieuwe updates zijn.
Er staat nu de melding inschrijven voor Windows 10 uitgebreide Beveiligingsupdates is binnenkort beschikbaar
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.