Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Qtex;n239458 zei:je vermelde eerder dat het hier ging over de Acer Aspire 7113wsmi
aangezien er volgens de specificaties van dit systeempje maar 1GB werkgeheugen in zit kan er nooit een Windows 7 pro 64bit er op gestaan hebben eerder wel de Windows 7 starter 32 bit of de standaard aangeleverde Windows Vista home basic en aangezien de CPU/SoC een Intel Celeron M430 is welke tevens enkel 32bits ondersteund kan er al nooit een 64bits besturingssysteem er op gestaan hebben laat staan draaien..
*de door u genoemde Acer Aspire 7113wsmi word op de Acer site niet meer vermeld ..de Aspire 7110 komt er het dichste in de buurt ..
in het kort >er zijn voor dit systeem geen drivers meer uitgebracht sinds men van Vista overgegaan is naar de Windows 7
Ik zou toch maar eens, apparaat per apparaat, rechtsklikken - in context menu driver bekijken en met update driver eens kijken of er niets recenter binnenkomt. Waar dat niet is zal je de melding krijgen dat de driver up to date is ... Als desalniettemin toch het gele uitroepteken erbij ziet staan is het waarschijnlijk een onderdeel dat niet (meer) ondersteunt wordt en kan je ofwel :Hallo, na lange tijd heb ik een upgrade gedaan naar windows 10, ik heb al die tijd windows 7 home op deze laptop gehad, ik dacht probeer het weer eens hij zal wel weer vastlopen, echter ik heb afgelopen 19 januari een upgrade gedaan naar windows 10 en zonder enig probleem is deze geinstalleerd. Zo te zien werkt deze prima maar als ik in apparaat beheer kijk zie ik vele uitroep tekens, moet ik deze nu gewoon negeren? omdat naar mijn inziens het ''goed'' werkt?
Ik heb een legale windows 7 en legale windows 10 er op staanEven terug naar de start van deze topic. Het is mij een raadsel hoe je het geflikt hebt om onder 'apparatenbeheer' meerdere drivers voor hetzelfde onderdeel staan te hebben. Ieder onderdeel kan maar aangestuurd worden door één driverset en dat zal windows dan ook aangeven in de lijst. Ik zou sowieso alle drivers verwijderen en dan windows opnieuw laten detecteren. Je meldt dat er één driver werkt. Dan zal windows die opnieuw installeren en de andere zouden niet meer in de lijst mogen komen.
Ik las in de topic ook één en ander over legale en illegale wondows. waarom zou je dat doen als je voor een prikje op volgde site een legale windwos 10 kan kopen? In ons gezin hebben we 4 laptops en een vaste pc. Alle windows en office-pakketten heb ik op deze site aangekocht en werken perfect. Je krijgt meteen via mail je registratiecode en de download-link. Ps. Ik wordt niet gesponsord door deze site : https://www.ictofficecentre.nl/