Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Easy Computing biedt( via mail)(lachen) een windows 8 pro upgrade pakket aan voor 54,90 euro, i.P;V; 279 euro, voor win xp, vista en win7 basic en home premium.

Ik beschik , behalve over een desktop, over een Samsung laptop met oem win7 home premium van dec. 2011., en zou dit hierop installeren.

Zou dit pakket betrouwbaar zijn , zonder problemen te installeren en een volledig 8 pro toepassen?

Dank voor een antwoord.
 
easy computing heeft een betrouwbare naam hoog te houden ..
dus als zij dat dan beweren dan zal het ook zo zijn ...

echter denk eraan het is een upgrade , wil jij ooit een verse instal doen dien je eerst de xp, vista of de win7 te installeren ...
daarna neem je dan weer de upgrade erbij van de win8.

een andere oplossing is na dat je de upgrade heb toegepast ....een backup aan te maken bijvoorbeeld met de acronis true image ...
daar kun je denk ik zelfs een bootable backup mee aanmaken ...
 
Is er een verschil tussen een verse instal van win8 tegenover een upgrade, betreffende het hebben van een volledig werkend prog. win 8?
 
ze zullen beiden hetzelfde te bieden hebben ...daar is géén twijfel aan ..
echter indien jij een verse instal wilt dien je de volledige versie te nemen ...
 
als je ergens in je startmenu 'windows update anytime' vindt, kan je win 7 upgraden naar ? in de 7-familie!
ik heb win 8 in VMWARE ...
niet echt overtuigd om over te stappen, lijkt op een vista!
ik blijf XP_pro en win 7_ultimate voorlopig!!!
 
Ik ben van plan enkel win 8 te installeren op een laptop om er de mogelijkheden en verschillen met 7 te ontdekken.
Op mijn desktop zal ik nog lang win7 pro blijven gebruiken.
 
een woordje van waarschuwing :
betreft het een merk laptop maak je best eerst de recovery dvd's aan zodat je deze nog altijd terug kunt zetten naar de fabrieks instelling mocht de win8 u tegen vallen ...
 
Ik vind dit een uitdaging. Een upgrade !

Ik zal binnenkort eens gaan testen wat dit doet met een zwaar vervuild systeem onder Windows 7. Ik zal hier ook een paar virusjes op zetten.

Wat wordt hiervan het resultaat ? Een soepeldraaiend schone Windows 8 of een vervuild systeem onder Windows 8 inclusief de virusjes ?
 
Ho, stop, niet op in gaan. MS zelf biedt een upgrade aan voor.... 30 euro! ALS je al wil overstappen, koop het dan bij MS!
 
Ho, stop, niet op in gaan. MS zelf biedt een upgrade aan voor.... 30 euro! ALS je al wil overstappen, koop het dan bij MS!

Voor het installeren van die Windows 8 Pro upgrade, moet je werken met Windows XP SP3, Windows Vista of Windows 7.

Het aanbod van € 54,90 waar Koekoek het over heeft kost wel degelijk € 5,09 minder bij Easy Computing dan hetzelfde pakket bij Microsoft waar dit € 59,99 kost. In beide gevallen gaat het over het pakket met een fysieke installatieschijf.

De prijs van € 30 (€ 29,99) die je aanhaalt is de kostprijs van de download, je vergelijkt dus niet hetzelfde product.
 
Wat is het verschil tussen Upgraden en een nieuwe schone installatie?

Upgraden betekent een bestaande windows versie bijwerken naar een nieuwere versie met behoud van systeeminstellingen, documenten, afbeeldingen enz.... Uit voorzorg word wel geadviseert om eerst een backup te maken voor men gaat upgraden , in geval er iets moest foutlopen bij de upgrade.
Bij een nieuwe installatie begin je vanop 0.

Ho, stop, niet op in gaan. MS zelf biedt een upgrade aan voor.... 30 euro! ALS je al wil overstappen, koop het dan bij MS!

Ik zou er ook niet op ingaan. Binnenkort zullen er wel promotiepakketten van Microsoft zelf in de winkels te vinden zijn.
 
Te laat, ik heb het pakket reeds besteld. En voor ik eventueel upgradet, zal ik zeker een volledige backup nemen van mijn pc met Acronis 10. Dank voor de goede raad, Swake.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan