Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Qtex;n239092 zei:er van uitgaande dat jij ook weet dat je via het media creation tool ook rechtstreeks een dvd kunt branden veronderstel ik dat je de iso dan ook gebrand heb als een beeldbestand ( image ) en niet als een data bestand want in dat geval is de dvd niet op te starten ook al heb je dit aangegeven in je bios ..
met welk programma heb jij deze iso gebrand op dvd ?
Skippy;n239091 zei:Misschien een 64 bits probleem op een 32 bits computer ?
Heb je alle randapparatuur dat niet nodig is voor een installatie losgekoppeld zoals bijvoorbeeld externe harddisk of printer ?
Qtex;n239092 zei:er van uitgaande dat jij ook weet dat je via het media creation tool ook rechtstreeks een dvd kunt branden veronderstel ik dat je de iso dan ook gebrand heb als een beeldbestand ( image ) en niet als een data bestand want in dat geval is de dvd niet op te starten ook al heb je dit aangegeven in je bios ..
met welk programma heb jij deze iso gebrand op dvd ?
Qtex;n239099 zei:het maakt niets uit dat jij deze 32bits iso opgehaald heb op een 64bits systeem ..daar ligt het probleem niet
dutch54;n239100 zei:Oke heb ondertussen de media creator tool voor 1809 gestart op mijn laptop en is nu windows 10 aan het downloaden
Qtex;n239102 zei:in feite mag dit geen probleem geven maar bij voorkeur gebruik ik toch liever dvd r+ of dvd r- in uitzonderlijke gevallen gebruik ik ook wel dvd rw (doch enkel als ik hier geen r+ of r- dvd's liggen heb )
Tuts;n239151 zei:Nee dat is niet zo best beter is de nieuwste iso te downloaden.