E-mail Uitvoeren vanaf de server is mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sedert enige tijd krijg ik bij het afspelen van videobijlagen de melding:uitvoeren via de server is mislukt.
Telkens doe ik de nodige ingrepen maar dit probleem blijft maar opduiken,hoe kan ik dit voorkomen ?
 
er staat scrol in services naar beneden tot Windows Media Player Network Sharing Services,dubbelklik erop en zet dan bij opstarttype de boel op uitgeschakeld en start de pc terug op.
Vandaag kon ik de video normaal via WMP bekijken
 
Het probleem is dat wanneer ik video' die als bijlage in een mail verzonden worden wil downloaden en bekijken via WMP er regelmatig de melding komt :uitvoeren vanaf de server is mislukt.
In Google geef ik de foutmelding in en dan krijg je een veelvoud aan oplossingen,meestal via services.msc ook van Microsoft maar dat is een vertaling van een Engelstalige medewerker waar je geen jota van begrijpt.
Zeker fijn,maar vervelend dat he de laatste weken vaak voorkomt,geen van de toegepaste oplossingen is definitief
 
Ik zou als ik jou was gewoon een ietwat modernere en betere media player dan WMP gaan gebruiken voor video's vb. VLC.
En een video verstuurd met een mail als bijlage lijkt me al meteen géén haalbare kaart ....
 
Meestal heb ik geen problemen met video's kijken via WMP,ik zal eens via VLC kijken,wanneer ik in Microsoft store kijk zegt men dat VLC geen DVD en blue-ray ondersteunt,je moet de desktopversie installeren,ga eens zoeken of ik die vind
 
VideoLAN, een project en een non-profit organisatie.

dat doet ieder .org

ooit Total Commander gebruikt zonder licentie: dit is veel erger .... voor gebruik dien je een nummer in te toetsen!!! de benaming ervan ontsnapt me nu ... NAGSCREENS!!!! (
Nagware)
om je internet snelheid te verbetern kan je gebruik maken van:


een handleiding is ook wel ergens te vinden met ' Google '
 
Een MP4 formaat afspelen lukt prima,alleen mag je niet vergeten op het pictogram onderaan het scherm te drukken,als ik een cd in mijn desktop wil afspelen via VLC mediaplayer die als standaardapp ingesteld staat gebeurt dit nog altijd via WMP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan