probleem bij uitvoeren batch bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumleden,

ik heb een setup, en een batch bestand, en een html pagina met een ingesloten hyperlink die verwijst naar het batch bestand gebrand op cd-rom, ik heb nu namelijk het volgende probleem, als ik de hyperlink aan klik word het batch bestand wel geopend maar krijg ik de volgende melding "kan het bestand niet vinden" (setup)

P.S. als ik via deze computer naar mijn cd-rom schijf ga en dubbelklik op het batch bestand dan krijg ik de hier boven vernoemde melding niet en wordt de setup foutloos uitgevoerd.

Wie kan me hierbij helpen A.U.B

Dank bij voorbaat

Met Vriendelijke Groeten,
pol04.
 
De eerder meegedeelde oplossing bleek bij mij toch niet te werken, waarvoor mijn excuses zie hier onder voor de oplossing.

@echo off
CLS

IF EXIST E:\avast-4.8.1368.0_home.exe goto label1
:label1
E:\avast_4\avast-4.8.1368.0_home.exe

IF EXIST D:\avast-4.8.1368.0_home.exe goto label2
:label2
D:\avast_4\avast-4.8.1368.0_home.exe

exit

Nogmaals dank voor de gegeven tips.

Met Vriendelijke Groeten,
pol04.
 
OK, op zich wel vreemd als ik het Batchbestand zo lees.
Ik kijk even naar deze map: avast_4
Want ik ga er van uit dat Avast dus in deze map staat geinstalleerd.
 
er zit al wat verbetering in :p om het natuurlijk werkend te krijgen op gelijk welke pc zou je alle driveletters moeten definiëren. en dan moet de pc altijd exact deze versie van avast bevatten. lijkt me leuk om dit verder uit te spitten (y)
 
Beste Antwanneke,

In de realiteit heb ik meer driveletter gedefineerd dan in het voorbeeld alvast dank voor de tip :duimop:, en het besproken avast exe bestand is eveneens mee gebrand op de cd-rom en die laat ik vervolgens uitvoeren met de batch file :p

Met Vriendelijke Groeten,
pol04
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan