Windows 11 Tv scherm niet meer te verbinden met laptop via HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een aantal dagen geleden kon ik laptop niet meer verbinden via HDMI met het TV scherm. Het heeft altijd goed gewerkt maar plotseling vind de pc dit scherm niet meer. Is niet te detecteren. Heb andere laptop met dezelfde kabel aan tv verbonden zonder probleem. Het is een oudere PC welke al een tijdje op W11 draait en tot nu toe geen probleem gehad;
Weet iemand of ik nog wat kan doen?
 
Het is niet mijn computer maar van iemand in onze omgeving.
Ben dus niet zeker wat er gebeurt is maar heb de computer een 2 maand gel3den gezien waar hij verbonden was met de tv en er foto´s op die tv te zien waren. Merk pc weet ik nu niet direct uit het hoofd.
Hoe kan je zien of er een update van de drivers zou gebeurd zijn?
welk model laptop? (1e instantie dacht ik aan driver probleem) heb je een update gedaan?
 
andere HDMI kabel eens proberen
als de tv is aangesloten eens gaan kijken bij Appraatbeheer

1701527745780.png
 
Per ongeluk toch niet op de Fn+F8 toets combinatie gedrukt?
Fn+F8 :
Wisselt de beeldschermweergave tussen LCD, externe monitor en gelijktijdige weergave.

Misschien eens proberen? Wie weet... Zou niet de eerste keer zijn iemand geen wifi, beeld of iets anders meer heeft.
 
Hallo Patrick

Ik veronderstel dat je dan in de eigenschappen van de beelschermadapter moet gaan kijken naar gewijzigde stuurprogramma's?

nee dat bedoelde ik niet ,als de HDMI kabel niet herkent word, dan kan je dat daar zien .
micchien kan het ook aan de HDMI poort liggen van de laptop
kan je de laptop verbinden met iets anders via HDMI
 
heb nu ook eens de intel driver support assistant geïnstalleerd en bekom de melding dat alles up to date is. Tevens ook een s2 lkavbtops vergeleken vanuit apparatenbeheer en zie geen verschil. Dee doet het wel en de andere niet.
 
geen resultaat geboekt. Heb nu nieuwe schijf genomen en ga w11 terug eens installeren als proef om te kijken of dit terug hetzelfde probleem is. Met de oude schijf heeft het gewerkt tot in november. Geen updates gevonden van display drivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan