confuguratie scherm niet meer zien van Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik had windows vista en ben overgeschakeld naar windows 8 heel goed maar heb nu een probleem kan mijn confuguratie scherm niet meer zien van Vista waar mijn setups op stonden van mijn programaas zou er een paar willen verwijderen om mijn schijf wat vrij te maken ik had ook geen herstelpunt gemaakt toen ik overstapte naar windows 8.

Wie kan er mij AUB helpen.

Grtjs Johan;)
 
dan moet je classic shell downloaden
Classic Shell 2.9.2 - downloads - ZDNet.be
Software - Classic Shell 3.6.2 | Tweakers Meuktracker
zonder classic shell doe je het volgende
ga met pyltje naar rechts boven op je scherm dan komt er een zoekbalk tevoorschijn klik op zoeken typ configuratiescherm in de zoekbalk dan zal je zien staan volledig links de eerste rij op de tweede plaats configuratie klik daarop en dan op programma,s en onderdelen

ps als je een volledige upgrade hebt gedaan. ga je niets meer vinden van vista hoor zelfs geen programma die je daarop staan had
 
Kan ook gewoon in METRO. Met de toetscombinatie Windows logo en de R toets. Daarna CONTROL ingeven en je bent in het configuratiescherm.

windows.jpg
Windows logo toets
 
de combi toets windows logo +R geeft het UITvoer venster weer . en zoals pluis vermeld geef je daar " control " in en klik je op ok
je ziet dan het configuratiescherm van de windows8 ( bericht nr 13 verwees je er ook naar ! )
Bekijk bijlage 9754
 
Laatst bewerkt:
je kan dat ook op een ander manier klik met rechtermuisknop op een van de apps (afbeelding) dan zie je onderaan rechts apps staan klik daarop en daar staat ook een app bij van configuratiescherm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan