Windows 10 scherm is in orde maar de pc niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
scherm is in orde maar de pc niet
heb het scherm op een andere pc gezet dat werkt daar wel


ik hoor de pc werken en ventilator ook
als het logo van de medion komt zegt hij geen signaal
weet niet of dat te repareren valt
 
Met de media creation tool kun je ook gelijk een DVD/USB stick freubelen, heb je Rufus niet voor nodig, die is alleen om de Iso op een dvd/stick te zetten en dat programma heb je verder niet nodig.

Tevens staan de instellingen in Rufus, mocht je die gaan gebruiken, fout, lijkt me sterk dat je een UEFI hebt met een GPT schijf.
 
Met de media creation tool kun je ook gelijk een DVD/USB stick freubelen, heb je Rufus niet voor nodig, die is alleen om de Iso op een dvd/stick te zetten en dat programma heb je verder niet nodig.

Tevens staan de instellingen in Rufus, mocht je die gaan gebruiken, fout, lijkt me sterk dat je een UEFI hebt met een GPT schijf.
okee niet goed gedaan, dan probeer ik media creation tool
 
Zoals LP zegt, alles zit in die Media Creation TOOL, het zegt het zelf, het is een TOOL, gebruik hem dan toch. Alles wat je nodig hebt zit erin. Geen extra dingen nodig, gewoon de media creation tool en gaan met de banaan. Gewoon zorgen dat je de juiste architectuur kiest 32 of 64 bit, en je bent vertrokken. Wel dien je 8 GB vrije ruimte op je HDD te hebben omdat hij eerst alles daarop zet alvorens hij het naar je USB drive of DVD zet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan