Browser superstart verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik had wat problemen met mijn laptopje daar ik steeds de melding kreeg dat mijn licentie ging verlopen.
Het forum heeft goed geholpen en probleem is opgelost.
Nu heb ik het volgende voor, ik ga twee screenshots tonen 1 van mijn goede laptop andere van de oudere laptop maar werkt nu terug goed.

Bij mijn nieuwe laptop zit een functie in de browser bovenaan een gekleurd huisje, als ik daarop klik wordt die website in mijn snelkoppelingen geplaatst, dat is handig, mijn accounts staan daarin, mijn bank, imgdump en vele andere, dan moet ik die niet telkens gaan intikken, ik ga naar de snelkoppeling, klik en ik ben op de site. Hier zijn de foto's


08-het_huisje_met_de_kleurtjes_is_superstart_optie.jpg


hier zie je het huisje bovenaan, daar moet je op klikken.

609ec8470fa92-hier_is_het_huisje_niet_aanwezig.jpg



hier is het huisje niet aanwezig.

Ze werken alle twee met de recentste versie van firefox


zo moest je dit veranderen in about:config in firefox:

Voor superstart open about:config
Ga naar extensions.superstart.set.browser.newtab.url
Die staat sinds Firefox 41 op false
Verander deze naar true

Iemand zei me dat dit niet meer beschikbaar was vanaf windows 10 maar beide laptops werken op windows 10 pro 20H02

Kan iemand me helpen me dit te installeren op mijn oude laptop, je ziet dat ik de extensie heb veranderd in de foto maar het huisje komt niet terug.

bedankt

Ed
 
Het huisje is in Firefox in ieder geval de Firefox startpagina.

Ga eens rechtsboven naar de 3 streepjes en kies dan Opties.
Daarna zie je links Startpagina staan. ( met het huisje )
Vergelijk daar beide laptops eens hoe hier de instellingen zijn.
 
ga zeker doen skippy ben nu te slecht en daarna de witte pagina's waar de filmpjes niet meer spelen!!

telkens als ik mijn firefox open op de oude laptop zegt hij firefox is niet ingesteld als uw standaardbrowser.
Wilt u het uw standaardbrowser maken.
Ik klik dan op firefox als standaardbrowser gebruiken.
Als ik dit doe dan kom ik bij instellingen van de apps en onder webbrowser staat een rechthoek met kies een app
als ik dit doe kan kan ik alleen maar kiezen tussen Edge, Explorer, of een app zoeken,
als ik app zoeken doe dan opent de app store maar daar vindt hij alleen maar manuals van firefox
weet jij raad, natuurlijk,
heb weer veel pijn, dus ik weet niet of ik je nog ga lezen vandaag of als jij al dan niet antwoord

have a nice day

marcel
 
Laatst bewerkt:
Het huisje is in Firefox in ieder geval de Firefox startpagina.

Ga eens rechtsboven naar de 3 streepjes en kies dan Opties.
Daarna zie je links Startpagina staan. ( met het huisje )
Vergelijk daar beide laptops eens hoe hier de instellingen zijn.
dit probleem is opgelost, heb gewoon bij de add onn zoekfunctie FVD Speed Dial ingetikt en daar was hij, toevoegen en ik heb mijn speed dials, thanks, wat is je echte voornaam, de mijne is Marcel, ik zal die niet op het forum gebruiken.

kan ik mijn zelf geplaatste posts niet zelf verwijderen, dan kon ik het bovenstaand wegdoen, want het is opelost, niet #3
 
ga zeker doen skippy ben nu te slecht en daarna de witte pagina's waar de filmpjes niet meer spelen!!

telkens als ik mijn firefox open op de oude laptop zegt hij firefox is niet ingesteld als uw standaardbrowser.
Wilt u het uw standaardbrowser maken.
Ik klik dan op firefox als standaardbrowser gebruiken.
Als ik dit doe dan kom ik bij instellingen van de apps en onder webbrowser staat een rechthoek met kies een app
als ik dit doe kan kan ik alleen maar kiezen tussen Edge, Explorer, of een app zoeken,
als ik app zoeken doe dan opent de app store maar daar vindt hij alleen maar manuals van firefox
weet jij raad, natuurlijk,
heb weer veel pijn, dus ik weet niet of ik je nog ga lezen vandaag of als jij al dan niet antwoord

have a nice day

marcel
skippy hoe los ik dit op
 
Daar steek ik mijn hand voor in het vuur ... één van onze meest doorwinterde beheerders - heeft wel andere zaken om handen.
Ik gooi dit dicht.
Wil je het met Skippy nog bepraten, dan privé conversatie graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan