Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik weet niet wie hier firefox gebruikt met optie superstart, vind dit heel gemakkelijk.
nu heb ik door wat te prutsen met mijn snelkoppelingen in superstart een vakje waar er 2 kleine snelkoppelingen in staan,
maar ik krijg dit niet weg, weet iemand hoe ik dit kan verwijderen
er staat geen x om het weg te doen, ik kan alleen refresh, open all links en groupname aanmaken in het vakje
Hoe doe ik dit weg?

greets

ed
 
rechtsklik in het tabblad en kies tabblad sluiten .

Ashampoo_Snap_2016.01.13_23h19m53s_010_.jpg
 
nee dat was het niet Qtex, je moest op de mini snelkoppelingen dubbelklikken en dan kwamen ze onderaan in beeld in het groot te staan, dan kon je
op kruisje klikken en ze verwijderen.
Toch bedankt voor je respons, goed weekend.

ED
 
Qtex, het probleem is opgelost, wil je weten waarover het gaat met die minisnelkoppelingen,
zo ja dan wil ik het wel proberen uitleggen, maar anders is het probleem van de baan,
komt het nog eens voor op het forum dan kan ik erop antwoorden
greets
ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*ik heb je bericht wat aangepast er stonden een paar type foutjes in ...

je mag hier altijd de oplossing neer zetten immers had ik enkel tijdelijk de " Super Start " opgehaald !
dit met de bedoeling deze effe te gebruiken in een VMWare ( virtuele Windows ) om je zo mogelijk verder te helpen ..op mijn hoofd systeem gebruik ik deze immers niet .
 
als je een heleboel snelkoppelingen staan hebt in superstart en je wil ze vb rangschikken naar graad van belangrijkheid dan kan het gebeuren als je zo'n snelkoppeling sleept die plots onderaan de superstart in een vak apart komt te staan.
Bij mij stonden er twee in, en je kan je zo maar niet terug gaan slepen vanwaar ze komen.
Hij maakt er dubbels van, van wat er al in je superstart staat.
Je moet gewoon in het vak waar ze instaan, dubbelklikken op het kleine pictogram(snelkoppeling) en dan kan je ze verwijderen met X te drukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan