Hardware SSD schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb volgen probleem; dit heb ik nog niet kunnen oplossen (of begrijpen waarom) ik heb 4 schijfjes M.2 Ssd gekocht van 2TB.
ik wil deze gebruiken als HD via verschillende adapters naar usb of sata deze verschijningen heb ik bij alle schijfjes.
de schijven geven telkens 2 TB aan echter kan ik ze maar beschrijven tot ongeveer 90 gig daarna gaat de kopieer snelheid naar 0 kb/s en krijg ik een hardwarefout.
heb ze als NTFS en Fat32 geformatteerd zowel als GPT als gewoon MBR ik geraak nooit over de 90 gig
is daar een oplossing voor ? of ligt dit aan mijn pc (bios?) ik gebruik een mini pc asrock A300
wie weet er raad voor dit probleem ?????
 
Aanvullend en algemeen:
Ik koop ook wel eens wat in webshops, meestal met goede ervaringen. Toch raad ik aan om voor aankoop steeds de product recensies en beoordelingen te lezen. Ook raadpleeg ik telkens de 'shop-beoordelingen' op de site Trustpilot.com.
Verder misschien ook eens kijken naar het contactadres van de webshop; valt die onder bijv. de domeinen gmail.com of outlook.com dan belooft dat, althans naar mijn ervaring, weinig goeds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan