Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb hier zelf een Samsung in gebruik ..deze is onderwijl al 5 jaar oud veronderstel ik en werkt nog steeds probleemloos ..
ieder heeft zo zijn eigen voorkeur .. mocht ik echter verplicht zijn om me een andere aan te kopen ga ik terug voor Samsung .
Crucial MX500-reeks is ook niet slecht,minder geschikt voor gaming, gebruikt ook een andere memory opbouw/struktuur,iets trager maar betrouwbaarder. Als gebruiker merk je er nauwelijks iets van. Niet dat ik ieder dag een ssd koop, maar Samsung en Crucial vergelijk toch steeds bij een upgrade van een laptop/pc. Tevens bezitten beide merken een app voor monitorring-onderhoud(Trim) en firmware-upgrade!!!
Ik ben ook aan het zien voor een SSD te kopen. Ik lees veel goed nieuws over Kingston als je budget wil gaan. Als het een paar tientallen euro meer mag kosten, dan zeg ik, Niet twijfelen, ga voor Samsung. Dan weet je dat je goed zit.
Als je kan zou ik een SSD nemen met M.2 aansluiting i.p.b. SATA als het mogelijk is om aan te sluite op je moederbotd deze zijn sneller dan SATA.
Western Digital is ook zeer goed.
Als je kan zou ik een SSD nemen met M.2 aansluiting i.p.b. SATA als het mogelijk is om aan te sluite op je moederbotd deze zijn sneller dan SATA.
Western Digital is ook zeer goed.
Niet ieder moederbord ondersteunt ook een M2 SSD, heb dit ook al ergens gelezen dat deze beter zijn om als C schijf te gebruiken en dan de SATA dan als een D schijf te gebruiken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.