Beste Philip en nete zie dat jullie heel wat weten van pc ,zo werk ik ik heb een lg spit screen 102 cm ,daar hangen 3 pc aan een Mac mini 2014,een Mac mini 2019,en een hp silene,verder heb ik nog 3 tabletten ,en 2 iPhone 8 Plus,om mee te doen op reis heb ik ook nog een mac air ,die zitten allemaal in een netwerk met een nas iedere mac heeft interne ssd en 2 uitwendige die mag je beschouwen als vast want ik verwijder die alleen als ik op reis ga, ik heb al mijn mac pc via migratie assistent dezelfde apps ,ik bewaar alleen op mijn bureaublad een paar exel bestanden voor dagelijks gebruik, die zet ik iedere dag op beide ssd ,ik geef iedere map een naam jaartal en maand,van mijn mails die ik ontvang bijvoorbeeld ziekenkas kopie ik die sleep hen in een map noem hem bv 2020 03 ziekenfonds ,via zoeken heb ik zo alles teruggevonden, ik heb daarbij ook nog een cloud en ja ze hebben me de laatste maal bedrogen met die Mac mini die ik eigelijk niet nodig had ,maar ik ben gepensioneerd en wat moet ik anders met mijn tijd doen, dankjewel beste vrienden