Windows 10 spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik werk met Telenet Webmail.
Bestaat er een oplossing om van mijn dagelijks spam af te geraken? Dagelijks ontvang ik er meer dan 100.
 
Met de regel ('X-TN-Spam) in het gelinkte topic, wanneer correct uitgevoerd, ga je bijna geen spam meer ontvangen. Dus ik ben er 99% zeker van dat je die regel niet toegepast hebt zoals omschreven.
 
Met de regel ('X-TN-Spam) in het gelinkte topic, wanneer correct uitgevoerd, ga je bijna geen spam meer ontvangen. Dus ik ben er 99% zeker van dat je die regel niet toegepast hebt zoals omschreven.
Ik heb nu die regel toegepast en ik lees nu hetvolgende (zie afbeelding). Hij is toegepast op 0 berichten.
 

Bijlagen

  • afbeelding 1.png
    afbeelding 1.png
    29 KB · Weergaven: 252
Ja,.. maar die regel is helemaal fout. Staat eigenlijk niets in. Dus is normaal dat die niet werkt. Moet EXACT zijn zoals in deze screenshot (onderste). De naam die je aan deze regel geeft speelt geen rol.
 
Ja,.. maar die regel is helemaal fout. Staat eigenlijk niets in. Dus is normaal dat die niet werkt. Moet EXACT zijn zoals in deze screenshot (onderste). De naam die je aan deze regel geeft speelt geen rol.
De eerste maal had ik het ook zo gedaan zoals Qtex het toonde hoor, doch de volgende dag had ik ze allemaal weer. Nu heb ik het nogmaals gedaan (zie fig).
 

Bijlagen

  • ice_screenshot_20191101-191211.png
    ice_screenshot_20191101-191211.png
    12.7 KB · Weergaven: 184
Ik heb bijna nooit spam in mijn inbox. Als het dan eens gebeurt kijk dan wel echt raar op, maar dan is het ook heel erg simpel om hem toe te voegen aan de spam box. Rechts klikken en toevoegen. Opgelost. Ik heb hier eigenlijk geen last van Spam.
 
Ik heb bijna nooit spam in mijn inbox. Als het dan eens gebeurt kijk dan wel echt raar op, maar dan is het ook heel erg simpel om hem toe te voegen aan de spam box. Rechts klikken en toevoegen. Opgelost. Ik heb hier eigenlijk geen last van Spam.
Met mijn gmail heb ik zelden of nooit spam. De spamberichten in webmail open ik zelfs nooit.
 
Ja,.. maar die regel is helemaal fout. Staat eigenlijk niets in. Dus is normaal dat die niet werkt. Moet EXACT zijn zoals in deze screenshot (onderste). De naam die je aan deze regel geeft speelt geen rol.
Ik heb opnieuw 69 spams in mijn spambox en nog wel opnieuw van "@xyz". Er komen nu zelfs een deel ervan in mijn inbox. Zou het niet beter zijn om eens te proberen met een ander mailprogramma?
 
indien je gewoon de mail app gebruik van Windows10 dan is er geen mogelijkheid om een regel aan te maken ..
*ook ik kreeg weer er 18 binnen eindigend op xyz welliswaar rechtstreeks in de spam map.
 
ik gebruik de mail app Windows 10 met mijn telenet email adres maar tevens ook met mijn gmail adres en met mijn outlook email adres
*zelf heb ik eens Thunderbird geinstalleerd maar was er weer snel vanaf gestapt .. ieders eigen voorkeur natuurlijk .
 
De eerste maal had ik het ook zo gedaan zoals Qtex het toonde hoor, doch de volgende dag had ik ze allemaal weer. Nu heb ik het nogmaals gedaan (zie fig).

Ik heb nog geen regel gezien die correct is. Dus ik ga er niet vanuit dat dit zo is zoals je zegt. Die regel houd (met uitzondering van een enkeling) vrijwel alles tegen.
En een andere mailclient gaat daar niet aan veranderen. Pas die betreffende regel correct toe en je bent van de spam vanaf.
Sorry, maar zeggen dat je dat wel toepast en dat het niet werkt... niets van aan. Toon een screenshot met die regel dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan