Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ook ik krijg deze dagelijks hier binnen ..deze belanden direct in de spam box ..deze spam box word maandelijks geleegd .
zolang jij deze maar binnen krijgt in de spambox is er niets aan de hand en zolang jij maar geen links aanklikt in deze mails ..
*het probleem is dat je het email adres eerder verkregen door Telenet zelf bij het inschrijven op hun diensten niet kunt opzeggen of een ander email adres kunt opgeven aangezien Telenet dit adres gebruikt bij elke communicatie ..
om je maar een voorbeeltje te geven ..hier de "xyz" mails die ik ontving..
Ik wil niet veranderen van mailadres, want er is dan veel te veel werk aan om iedereen te verwittigen. Ik vind dat gans het gedoe dat wij gedaan hebben echt zinloos, want er is niets veranderd na die wijzigingen te hebben gedaan.wel ook hier heb ik er weer 36binnen gekregen in de spambox en zolang deze in de spambox zitten kan het me niets schelen of het er nu 36 zijn of 100
*denk niet dat men u bij Telenet kan verder helpen tenzij men u een ander hoofd email adres geeft ..en die je nu dus ingebruik heb niet meer gebruikt .
ok, ik hou je op de hoogte.ga het topic open laten zodat je nog kunt meedelen wat Telenet u laat weten wat er nog te doen valt .. bij mijn weten hebben we al het mogelijke gedaan ..