E-mail Outlook mail : spam of actie noodzakelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren plaatste ik hier een topic over mijn mails die ik per vergissing definitief uit mijn mailbox had verwijderd. Vandaag ontvang ik twee berichten waarvan ik niet zeker ben of het over spam gaat. Ik heb alvast nergens op geklikt. De verzender is
1702674805063.png
In het bericht staat dat er werd ingelogd van een ander IP-adres vanuit Duitsland met Safari, een browser waar ik nooit mee werk. Het was ook op een tijdstip dat ik niet thuis was. Ik lees mijn mail enkel van bij mij thuis. Graag eenvoudige uitleg in uw reactie, daar ik technisch niet op de hoogte ben.
 
Oplossing
Dan zou ik aanraden om ONMIDDELLIJK het wachtwoord van de betreffende account te veranderen. De aanbevolen richtlijnen in acht genomen.
Minstens 15 karakters lang. Bij voorkeur gebruik van cijfers, kleine en hoofdletters en minstens 1 speciaal karakter.
Dan zou ik aanraden om ONMIDDELLIJK het wachtwoord van de betreffende account te veranderen. De aanbevolen richtlijnen in acht genomen.
Minstens 15 karakters lang. Bij voorkeur gebruik van cijfers, kleine en hoofdletters en minstens 1 speciaal karakter.
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan