Windows 10 spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik werk met Telenet Webmail.
Bestaat er een oplossing om van mijn dagelijks spam af te geraken? Dagelijks ontvang ik er meer dan 100.
 
als je een regel aanmaakt dan kun je ook aangeven dat de spam mails direct verwijderd mogen worden .. zonder dat deze dus opgeslagen worden in de spam map ..
*denk echter hier over na want soms beland er een mail in de spam map die daar eigenlijk niet hoort en stel je nu in dat deze direct verwijderd mogen worden dan ben je ook deze kwijt .
 
maak dan een nieuwe regel aan ..neem de gegevens over .
Ashampoo_Snap_maandag 28 oktober 2019_11h06m48s_001_.png


nu de regel aangemaakt is dien je deze nog te activeren .. klik daarom ook op regel activeren .. geef de inbox map aan waar deze binnen komt .. en klik op ok
vanaf nu word deze dus automatisch weg gegooit ..
 
Laatst bewerkt:
Qtex, bij mij lukt dit niet. Waarschijnlijk door emailadres foutief in te tikken, maar ik weet niet welk adres ik moet intikken. Ze eindigen allen op xyz, doch wat er voor staat verschilt telkens. Ik heb er nu weer meer dan 30. Dit kan toch niet zijn dat ik die bewerking 30 maal of meer moet herhalen?
vb "? Bitcoin Code ?" <from@soodium.xyz>; "bernard.cannie" <from@rattion.xyz>; "iPhone11" <from@enemmy.xyz>; "? McDonalds aanbieding ?" <from@inciddent.xyz>; enz.... Op de tweede afbeelding zie je dat de uitvoering van de regel voltooid is, maar toegepast op 0 berichten.
 

Bijlagen

  • spam 1.png
    spam 1.png
    47.2 KB · Weergaven: 278
  • spam 2.png
    spam 2.png
    12.9 KB · Weergaven: 240
je hoef ze niet handmatig toe te voegen ..
let op ... je opent de mail maar je klikt nergens in deze mail op een link ..
wat je wel dient te doen is vervolgens in het adres " van " met rechts dat adres aanklikken en vervolgens deze toe te voegen aan de regel ongewenste mails ..
deze word dan automatisch toegevoegd ..

staan die 39 mails nu nog steeds in je inbox ?
 
je hoef ze niet handmatig toe te voegen ..
let op ... je opent de mail maar je klikt nergens in deze mail op een link ..
wat je wel dient te doen is vervolgens in het adres " van " met rechts dat adres aanklikken en vervolgens deze toe te voegen aan de regel ongewenste mails ..
deze word dan automatisch toegevoegd ..

staan die 39 mails nu nog steeds in je inbox ?
Er staan er nu al 46 stuks.
 
dat bij u de regel niet tot de uitvoering kon overgaan is wellicht dat je deze niet heb geactiveerd ..
*zie hier eens indien de regel wel goed is geactiveerd ..
Ashampoo_Snap_dinsdag 29 oktober 2019_17h47m44s_010_.jpg
 
ga naar de regel spam en klik op activeren ..
je dient dus de spam map aan te vinken maar in het venster dien je ook de spam te vermelden en dan pas bevestig je dit met ok ..
*bewerk ook de regel spam ..inplv naar map verplaatsen kies je voor weggooien..
Ashampoo_Snap_dinsdag 29 oktober 2019_18h04m14s_012_.jpg


Ashampoo_Snap_dinsdag 29 oktober 2019_18h04m55s_013_.jpg


*herstart nu de webmail app.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan