Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zulk bericht heb ik nooit eerder gezien of gekregen …
klik eens op start >instellingen>systeem scrol in systeem naar "info" en klik deze aan …
scrol naar beneden en wat staat er bij "Windows specificaties" vermeld ..
je heb dus de laatste versie … is dat een volledige beveiligingssuite met een eigen firewall..
de melding betreffende de account beveiliging krijg je omdat je dus het lokaal account gebruikt , je kan deze melding via het Windows defender beveiligings center sluiten of je meld je effe aan met je Microsoft account
je kan indien je al een Microsoft account heb dit op elk systeem gebruiken dat zich bij je bevind ..
zo heb ik hier een desktop voor dagelijks gebruik +2 virtuele Windows(en) +2 reserve desktop's en op elk van deze diende ik me deze week eens aan te melden maar werk hoofdzakelijk met het Lokaal account .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.