N
navarro
Gast
dan moet je eens heel diep nadenken en je zal je probleem weten........Neen navarro, net nog gekeken maar ik moet helaas "passen" ... :-|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dan moet je eens heel diep nadenken en je zal je probleem weten........Neen navarro, net nog gekeken maar ik moet helaas "passen" ... :-|
dan moet je eens heel diep nadenken en je zal je probleem weten........
je mag denken van mij wat je wil... ik was verkeerd en jij ook jij viel me aan...ik weet het probleem jij niet allez ge weet het wel..... dit is mijn motoHier kom ik tenminste aardig mee vooruit en vooral: het is zeer zeker een antwoord dat een officiële medewerker van een forum siert, bedankt navarro ! :duimop:
@Qtex super tof dat je wil helpen hoor maar is weer een allias zij maken geen alliassen he....ik heb me daar juist een alias toegevoegd aan mijn Outlook account ( Microsoft account )
heb alles vast gelegd ...zie hier een pas aangemaakte PDF
1) geen alliassen!!!! zo als in v.b van mij...Kan aan mij liggen, maar ik begrijp niet wat het echte probleem is, of de situatie?
1 account met verschillende aliassen voor alle studenten (qtex)? Apparte account voor elke student (navarro)?
Mails versturen via Outlook loopt vast na 2 mails?
Code gevraagd... in Outlook...?
Ben dus nog steeds niet mee wat de echte situatie is en de probleemstelling...
:duimop: goed zo luc dit probeer al ik heel de tijd uit te leggen. mensen willen soms wel maar mag niet!!Het probleem is dus dat niemand zijn GSM nummer wil geven om de code per SMS te ontvangen.
Ik heb het eindelijk verstaan.
1) geen alliassen!!!! zo als in v.b van mij...
2) ja een code om dat MS controle wil doen of je echte persoon bent en geen bot... zodus het gebeurt dat je na x aantal mails er een code word gevraagd ..heb zelf als ik nog begeleider meegemaakt 9uur leren emailen en we konden niet veel doen omdat een code word gevraagd met gsm sms
3) de organitatie wil dit niet...ergers normaal
4)ik had dan gewoon aan Swake gevraagd of die daar iets meer van wist
5) als we daarvoor met hotmaail.be werkte liep alles als een treintje..
6) ligt niet aan jou......
Message rate limit The maximum number of e-mail messages that can be sent from a single e-mail client per minute. The client is identified by the user account.
30 messages per minute
Microsoft doesn’t offer any method to actually see your exact Outlook.com reputation, but – if the above conditions are met – you will be allowed to send maximum 300 emails per day (and no more than 100 recipients per message), through your Outlook.com email account.