Skype Hotmail Update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier kom ik tenminste aardig mee vooruit en vooral: het is zeer zeker een antwoord dat een officiële medewerker van een forum siert, bedankt navarro ! :duimop:
je mag denken van mij wat je wil... ik was verkeerd en jij ook jij viel me aan...ik weet het probleem jij niet allez ge weet het wel..... dit is mijn moto index.jpg
en je mag klacht indienen bij de admins word ik geband verwijderd....is het maar zo..
maar laat me niet door je..................................... denk daar aan sieren of niet

ik heb me daar juist een alias toegevoegd aan mijn Outlook account ( Microsoft account )

heb alles vast gelegd ...zie hier een pas aangemaakte PDF
@Qtex super tof dat je wil helpen hoor maar is weer een allias zij maken geen alliassen he....
je zegde 20mails verzonden met outlook.be ook allias???? laat het rusten vriend ze moeten zelf maar zoeken ..denk dat ik wel een oplossing heb voor hun ..

Heb niet alles gevolgd, maar kan iemand mij eens in een paar zinnen uitleggen wat er precies niet (of wel) gaat met de email aliassen?

@ Ddragon
in het kort ...
het komt er op neer dat waar dat Navarro mee help meerdere les genoten 1 of meerdere e-mail adressen gebruiken op 1 account .
dacht dat er 20 personen waren die dan hetzelfde account gebruikte maar met een andere alias...

@Dragon gaat over leslokaal 8pc worden nieuwe acc gemaakt in outlook.be v.b bed.meubel@outlook.be enzo van alles nog
soms loopt het vast na 2 emails te hebben verzonden catcha invullen of er word code gevraagt te verkrijgen via alternatief emailadres of sms.....

Kan aan mij liggen, maar ik begrijp niet wat het echte probleem is, of de situatie?
1 account met verschillende aliassen voor alle studenten (qtex)? Apparte account voor elke student (navarro)?
Mails versturen via Outlook loopt vast na 2 mails?
Code gevraagd... in Outlook...?

Ben dus nog steeds niet mee wat de echte situatie is en de probleemstelling...

Kan aan mij liggen, maar ik begrijp niet wat het echte probleem is, of de situatie?
1 account met verschillende aliassen voor alle studenten (qtex)? Apparte account voor elke student (navarro)?
Mails versturen via Outlook loopt vast na 2 mails?
Code gevraagd... in Outlook...?

Ben dus nog steeds niet mee wat de echte situatie is en de probleemstelling...
1) geen alliassen!!!! zo als in v.b van mij...
2) ja een code om dat MS controle wil doen of je echte persoon bent en geen bot... zodus het gebeurt dat je na x aantal mails er een code word gevraagd ..heb zelf als ik nog begeleider meegemaakt 9uur leren emailen en we konden niet veel doen omdat een code word gevraagd met gsm sms
3) de organitatie wil dit niet...ergers normaal
4)ik had dan gewoon aan Swake gevraagd of die daar iets meer van wist
5) als we daarvoor met hotmaail.be werkte liep alles als een treintje..
6) ligt niet aan jou......

Het probleem is dus dat niemand zijn GSM nummer wil geven om de code per SMS te ontvangen.
Ik heb het eindelijk verstaan.

vroeger mochten cursisten dat email adres nadien prive gebruiken als ze dat wilden
nu niet meer ..makkelijk voor leraar niet altijd aanmaken gewoon leegmaken einde cursus en nieuw wachtwoord en klaar is kees

1) geen alliassen!!!! zo als in v.b van mij...
2) ja een code om dat MS controle wil doen of je echte persoon bent en geen bot... zodus het gebeurt dat je na x aantal mails er een code word gevraagd ..heb zelf als ik nog begeleider meegemaakt 9uur leren emailen en we konden niet veel doen omdat een code word gevraagd met gsm sms
3) de organitatie wil dit niet...ergers normaal
4)ik had dan gewoon aan Swake gevraagd of die daar iets meer van wist
5) als we daarvoor met hotmaail.be werkte liep alles als een treintje..
6) ligt niet aan jou......

Klopt het één en ander niet. Volgende regels zijn van toepassing op een Outlook.com account;

Message rate limit The maximum number of e-mail messages that can be sent from a single e-mail client per minute. The client is identified by the user account.

30 messages per minute

Maw, Je eigen account (zonder aliassen) heeft een maximum van 30 berichten per minuut om te versturen!
Daar ga je dus zelf niet boven raken vrees ik. Tenzij; je met 20 aliassen werkt waarbij meerdere personen, meerdere emails per minuut versturen!

Microsoft doesn’t offer any method to actually see your exact Outlook.com reputation, but – if the above conditions are met – you will be allowed to send maximum 300 emails per day (and no more than 100 recipients per message), through your Outlook.com email account.

Maw, je kan 300 berichten per dag versturen met een Outlook.com account! Tenzij zelfde verklaring als bovenstaande, denk ik niet dat je daar snel gaat over zitten!

bron;
Message and Recipient Limits
The Outlook.com Daily Limit to Send Emails

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan