N
navarro
Gast
je hebt pm .....Krijg daar nergens de mogelijkheid om te kiezen uit outlook.com, hotmail.com of live.com. Nergens een outlook.be of dergelijke...
Bij jouw wel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je hebt pm .....Krijg daar nergens de mogelijkheid om te kiezen uit outlook.com, hotmail.com of live.com. Nergens een outlook.be of dergelijke...
Bij jouw wel?
nog keer voor je Qtex niks allias .....je dient eerst aan gemeld te zijn in outlook..
klik dan op nieuw om een mail te sturen ..
vervolgens klik je op het email adres dat links boven weer gegeven word ...
kies nu met welke email account je een mail wenst te verzenden ...
let op indien je voor deze mail allias geen eigen map heb aangemaakt dan komt de mail gewoon binnen in postvak in ....
Bekijk bijlage 11145
natuurlijk word het onduidelijksorry ik ben van de wereld , en snap der dus niets meer van na 125 berichten ( dit is wellicht 1 van de eerste zover ik weet en met zoveel onduidelijkheden )
Zware bevalling, maar de aanhouder wint: gezocht en gevonden ! outlook.be
testen doen ze al een tijd... maar vroeg om een oplossing voor die codes en al het gezever van MSVia de link in bericht 123 kan je een outlook.be-account aanmaken (rechtstreeks !), nadien kan je testen ... :duimop:
awel se dit nu echt een super antwoord echt waar...heb ik zelf wel in een van de 1000 post gezegd maar toch is het goed....Net een account aangemaakt en gebruikt, zonder opgave van GSM-nummer: je geeft dus GEEN GSM-nummer op, maar kiest voor "Of kies een beveiligingsvraag" die je kan kiezen en waarop je een antwoord naar keuze geeft.
Bijvoorbeeld: "naam eerste huisdier", antwoord naar keuze : "spruitjesmetSPEKenAARDappeltjes".
Je dient dan tevens een alternatief e-mailadres op te geven. Indien de leerlingen dit NIET hebben, kan dit ook perfect een account van de leerkracht zijn, aangezien HIJ de accounts aanmaakt.
Het is dus belangrijk dat de controlevraag, het antwoord erop en het alternatieve e-mailadres ergens veilig opgeslagen worden.
Wanneer je op deze manier je account aanmaakt heb je GEEN GSM-nummer nodig en voldoe je ook aan de vereiste van de 2 staps authentificatie.
That's it.
Bijvoorbeeld: "naam eerste huisdier", antwoord naar keuze : "spruitjesmetSPEKenAARDappeltjes".