Skype Hotmail Update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien dat je volgende keer die vraag best gewoon per PB stelt aan swake: dat bespaart aardig wat schermen. ;!
ha ja is dat zo als het probleem wel word aangegeven in het begin van topic.....
maar ok ben maar pas medewerker...mms heb je dat niet graag maak me gewoon medewerker af echt geen probleem hoor...heb gewoon vraag gesteld en als alleman antwoord.. zeg zelf laat het even rusten ja dan ligt aan mij snap het wel.....

Wel door het bekijken van navarro zijn post heb ik nu toch een even korte (lucdb@outlook.be) als primaire. Dus heeft hij toch iemand content gemaakt. Als ik nog wat langer gewacht had zou deze niet meer beschikbaar zijn.

Wel door het bekijken van navarro zijn post heb ik nu toch een even korte (lucdb@outlook.be) als primaire. Dus heeft hij toch iemand content gemaakt. Als ik nog wat langer gewacht had zou deze niet meer beschikbaar zijn.
allez ben blij dak iemand heb gelukkig heb gemaakt(y)maar geloof me niemand gaat me dwingen om pm te doen voor vraag te stellen..lees topic goed en dan weet je wat ik vraag...pm doe ik voor andere zaken..daarom niks illegaal he heb gisteren iemand iets gevraagd over een bekende disco in jaren 80.... zomaar....bewonder alle medewerkers hier jullie zijn echt allemaal slimmer als ik....en ik wat ervaring met co leraar te zijn na bijna 5jaar geloof me les geven aan mensen tussen 60a80 en ouder les geven die nog nooit pc hebben gezien niet......... en leraar zijn is echt iets waar je gave moet voor hebben heb er veel gekend maar 2 die echt de gave hadden... die moest van mijn lever na kritiek van......

Daar lag het probleem dat jij hebt aangehaald. Als ik op die link klik heb ik de mogelijkheden om een account aan te maken zoals in de afbeelding in bericht 56. Maar GEEN mogelijkheid om RECHTSTREEKS, zonder alias dus, een outlook.be account te maken.
awel moet je gelijk geven...heb juist ook een nieuw acc gemaakt en geen outlook.be...maar landcode stond op niet Belgie!!! nu werkt het wel
zo als Luc zegt allias gaat wel..ga vanmiddag eens aan Rudy de leraar vragen hoe hij aan die outlook.be komt want heb ze alle 8 gezien

Laatst bewerkt:
er moet niet echt verder gezocht worden...Atel gaat via via contact opnemen met MS ze willen niet met sms werken.. ergers normaal MS kan me toch niet verplichten van een gsm te hebben of wel....ze testen heb effe meegekeken soms word er cactha gevraagt ook sms...
ik zelf 12 emails verzonden met outlook.com ook 2x catcha
maar als iemand toch oplossing moest weten altijd welkom natuurlijk

ik heb mezelf een 20 mails gezonden als test van uit outlook.be naar mijn gmail adres en vanuit gmail werden deze doorgestuurd naar mijn Windows live mail ..
alle werden verzonden en ontvangen ...

ik heb mezelf een 20 mails gezonden als test van uit outlook.be naar mijn gmail adres en vanuit gmail werden deze doorgestuurd naar mijn Windows live mail ..
alle werden verzonden en ontvangen ...
met nieuw acc..geen allias.... raar boeltje die outlook...en ook geen code gevraagd met sms

ScreenShot001.jpg
bij aanmaken van acc heb ik wel gsm nummer ingevuld..voor ik na postvakin kon kwam deze popup..
heb geen code gevraagd ..ga ook alle dagen nog test doen en zien wat er volgende week ....
en hoe ging het dan bij je Qtex....

Microsoft heeft Skype overgenomen en heeft met skype Live Messenger vervangen.
Hotmail bestaat nog wel degelijk . Wie een bestaand hotmail e-mail adres heeft , kan dit laten vervangen door outlook.com , maar is niet noodzakelijk.
Of je kan bij outlook.com een nieuw e-mail account aanmaken, waarmee je e-mails kan lezen, maar nog altijd geen kan verzenden. Microsoft is tegenwoordig overal goed aan het blunderen. Deze week terug eens een verkeerde update uitgebracht die bij veel windows7 gebruikers voor een BSOD gezorgd heeft. Dit is de tweede zelfde blunder dit jaar nog maar eens.

LlACXrwlZgAAAAASUVORK5CYII=

https://login.live.com/login.srf?wa...1&owasuffix=owa%2f&id=64855&snsc=1&cbcxt=mail

dit is de nieuwe Hotmail! zonder skype, toch?

Via de link die je hebt gepost kan je online inloggen op een Microsoft-account met het e-mailadres dat je gebruikt hebt om dit Microsoft-account aan te maken. Dit kan o.a. een @telenet.be, @gmail.com, @outlook.com, @hotmail.be, @hotmail.com, @live.com, ..., -adres zijn.

Inloggen op Skype doe je op een PC waarop de Skype-software staat geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan