Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Man, man, man. Wat een raar besturingssyteem is me dat eigenlijk?
Ik heb gisteren gekeken naar mijn C schijf en ja hoor, terug maar weer eens maar 7,25 GB vrij. Ik zit dan ruimte vrij te maken. Er stond een Windows.old op van dik 2 GB, dus ik dacht YES. Dat is dicht bij die 10 GB die ik eigenlijk vrij wil hebben. Maak dus ruimte vrij, raad eens ja ja, na opruiming heb ik nog steeds 7,25 GB vrije ruimte. Ik vandaag terug gekeken of er iets mis gegaan was misschien en ik kon van mijn 7,25 GB 56 MB vrij maken wist mijn netbookje me te vertellen. Ik doe dit, raad eens, heb nu nog slechts 7,23 GB vrije ruimte over. Begrijpen wie begrijpen kan hoor. Is er iemand die mij kan verder helpen? Anders ga ik terug gans mijne boel moeten herinstalleren en daar heb ik eigenlijk niet echt zin in.
 
Je Windows.old staan in een apparte partitie deze zul je moeten verwijderen en dan heb je 2Gb of zelfs meer extra, ligt er aan hoe groot die partitie is
Heb gisteren een clean install gedaan. heb nu dik 16 GB vrije ruimte over van de 28 GB die ik uiteindelijke heb van de 32 GB kleine EMMC die erin steekt. Dus dat valt goed mee. Ben nu wel nog bezig met Open Office te installeren, maar dat is zo ruwweg uit mijn hoofd iets van dik 300 MB groot die Open Office. Dus als alles erop staat denk ik 15 GB vrije ruimte over hebben. Die Windows.old kan je het beste verwijderen door schijfopruiming te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan