programma wiversoft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb per ongeluk blijkbaar mijn boekhoud programma gewist. Wiversoft. Dit was vroeger gratis te downloaden, en alle gebruikers van toen kunnen dat ook blijven doen volgens de site. Maar ik heb het blijkbaar enige tijd geleden gewist. Hierdoor kan ik mijn klanten niet terug vinden. Heeft er iemand nog een copietje liggen.
De demo downloaden is beperkt en dus kan, ik niet alle bestanden terug vinden. Systeemherstel lukt niet , blijkbaar is het herstelpunt te laat genomen toen wiversoft al verdwenen was.
 
Visual Foxpro 9.0 werd nog gesupporteerd tot 2007 (SP2). Visual FoxPro Home
Kans is groot dat je daarmee de database kan openen, en Visual Foxpro gaat waarschijnlijk zelfs werken op een nieuwer OS zoals Windows 7 of Vista. Alleen is dat product niet "gratis" te downloaden...
 
recuva vond helaas enkel de snelkoppeling nog terug. Raar. Ik kan net evengoed mijn facturen terug ophalen (papier) en die gegevens in een excelbestand steken. Ik blijf hopen dat iemand ook dit programma(gratis versie) gebruikt en een kopietje kan maken.
 
een andere gratis facturatie programma ...om te overwegen !

SimpelFact is wat het zegt te zijn een Simpel Factuurprogramma, voor Windows en Mac OS X niets meer en niets minder.
Met het programma maakt u op een eenvoudige manier facturen voor uw bedrijf, goederen, zaak en/of business.
Het gebruik van SimpelFact is GRATIS, ZONDER beperkingen en/of restricties t.a.v. het gebruik.

lees meer : Gratis en eenvoudig facturen maken voor uw bedrijf en/of goederen. Simpele facturatie met deze factuur software!
 
nee Swake je vergis je nu ...er staat vermeld " Het gebruik van SimpelFact is GRATIS, ZONDER beperkingen en/of restricties t.a.v. het gebruik"
je kan de ongeregistreerde versie gebruiken of je kiest voor de registreerde versie
lees de tekst te goei door ....!
de geregistreerde versie is uitgebreider dan de niet geregistreerde versie ...


De geregistreerde versie (tegen slechts € 54,45 incl. BTW éénmalig dus geen abonnement of onderhoudscontract) van SimpelFact kent o.a. de volgende aanvullende mogelijkheden:
*Al uw contacten invoeren om deze eenvoudig aan uw fakturen te koppelen
*PDF´s maken zonder aanmaakmelding
*Uw artikelgegevens invoeren en deze koppelen aan de faktuurregels van uw faktuur
*Meerdere btw-soorten door elkaar gebruiken
*Een overzicht maken om inzicht te krijgen in btw-betalingen en betalingstermijnen
*Meerdere omschrijvingsregels per factuurregel kunnen invoeren welke zichtbaar zijn in afdruk en pdf
*Mogelijkheid geven korting (percentage) op factuurregel
*Contact toe kunnen voegen aan contacten vanuit factuur
*Op factuurniveau opmerking (bewerkbaar) intracommunautaire leveringen als BTW 0 is
*Geen ‘Registreer Nu’-knop in de invoer layout’s
*Kunnen updaten naar nieuwere versies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan