programma wiversoft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb per ongeluk blijkbaar mijn boekhoud programma gewist. Wiversoft. Dit was vroeger gratis te downloaden, en alle gebruikers van toen kunnen dat ook blijven doen volgens de site. Maar ik heb het blijkbaar enige tijd geleden gewist. Hierdoor kan ik mijn klanten niet terug vinden. Heeft er iemand nog een copietje liggen.
De demo downloaden is beperkt en dus kan, ik niet alle bestanden terug vinden. Systeemherstel lukt niet , blijkbaar is het herstelpunt te laat genomen toen wiversoft al verdwenen was.
 
er kan enkel contact genomen worden via het volgende email..... mailto: info@wiversoft.be

Contact
WiverSoft
Willy Verschueren
Blauwe Kei 3B (*)
2380 Ravels - België

Tel.: xx32 (0)14 65 82 41 (Enkel voor dringende problemen. Vragen over het programma via mail aub).

bron
 
Dan staat er foutieve info op z'n website.
Op zich wel te begrijpen dat hij dit niet wil, hij verkoopt natuurlijk liever z'n software dan dat hij het gratis weggeeft.

Hierbij heb je wel een les geleerd, gebruik nooit software van een eenmansbedrijfje voor iets belangrijks zoals een bedrijfsadministratie / facturatie. Je weet nooit hoe lang zo'n bedrijfje zal bestaan en ondersteuning biedt en hierdoor kan jouw bedrijf in de problemen komen. Zoals nu dus.

Ik hoop voor je dat iemand in het bezit is van deze free versie, maar ik acht deze kans klein.

Het ligt er aan hoe deze software is geschreven. Vaak kun je alles in Microsoft Access importeren of converteren en kun je met Access gewoon verder werken met misschien wat kleine aanpassingen.
Voor dit soort software wordt een database gebruikt en vaak zelfs op Access gebaseerd geschreven. Vaak zijn de bestandsformaten dezelde als voor Access.
 
Nochtans staat er duidelijk op zijn website dat gratis gebruikers dit verder kunnen doen.

** jij interpreteert dit verkeerd.....wat daar geschreven staat .

hij bedoeld daar mee dat al diegene die destijds de gratis versie hebben gedownload ,deze ook kunnen verder blijven gebruiken ...
dus indien jij niet zo onvoorzichtig was geweest ...kon ook jij deze versie vol uit gebruiken zonder beperkingen...deze gratis versie zou naar alle waarschijnlijkheid ook werken op de Windows8 staat er vermeld !

echter vermeld hij ook dat hij géén ondersteuning gaf voor de gebruikers van deze gratis volledig versie .....
ook hier heeft hij dan toch gedurende 8 jaar toch ondersteuning geboden ...

nu heeft hij de gratis versie terug ingetrokken ...en bied hij dus een Demo versie aan .
ook stopt het met de ondersteuning , deze verkrijg je enkel met een aankoop versie !


probeer het eens bij de lokale computershop...
waarom dit ..
omdat hijzelf het volgende vermeld op zijn website...

Daarnaast zijn er enkele - meestal kleinere - computerwinkels die bij hun klanten WiverSoft programma's installeren. Mogelijk wordt u een bedrag aangerekend voor installatie en/of een woordje uitleg.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb per ongeluk blijkbaar mijn boekhoud programma gewist. Wiversoft. Dit was vroeger gratis te downloaden, en alle gebruikers van toen kunnen dat ook blijven doen volgens de site. Maar ik heb het blijkbaar enige tijd geleden gewist. Hierdoor kan ik mijn klanten niet terug vinden. Heeft er iemand nog een copietje liggen.
De demo downloaden is beperkt en dus kan, ik niet alle bestanden terug vinden. Systeemherstel lukt niet , blijkbaar is het herstelpunt te laat genomen toen wiversoft al verdwenen was.

kan je deze niet terugzetten via een backup die je zou kunnen gemaakt hebben dan heb je dat terug.indien mee gebackupt?
mischien lukt het met een systeemherstel?
http://www.wiversoft.be/facturatie_download.php
http://www.wiversoft.be/fakturatie_info.php
 
Het ligt er aan hoe deze software is geschreven. Vaak kun je alles in Microsoft Access importeren of converteren en kun je met Access gewoon verder werken met misschien wat kleine aanpassingen.
Voor dit soort software wordt een database gebruikt en vaak zelfs op Access gebaseerd geschreven. Vaak zijn de bestandsformaten dezelde als voor Access.

dit programma werd geschreven in Visual Foxpro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan