Windows 10 Problemen met vertalen met google croom

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

Steunend lid
Vip Lid
Beste.
Als ik vroeger een website bezocht in een andere taal , werd die onmiddelijk en automatisch vertaald naar het NL ,
nu sinds enkele weken moet ik dit telkens aanklikken , dus het gaat niet meer automatisch , hoe kan ik dit anders instellen
dat dit terug automatisch gebeurd ?
mvg
louwe
 
plaats de link eens naar deze betreffende site want hier diende ik enkel maar op vertaal deze site te klikken en hij sprong van het Engels naar het Nederlands..
mogelijk dien je het vinkje aan te zetten bij altijd vertalen .. indien de brontaal anders is dan het Engels dien jij ook dit aan te passen.
 
Laatst bewerkt:
zet dan het vinkje aan bij altijd vertalen .. vind je bij de vertaal opties ..


Ashampoo_Snap_dinsdag 5 november 2019_15h50m50s_002_.jpg

*hier word deze nu in het Nederlands weergegeven ..ook na een herstart van de chrome browser ..
 
Dank U Qtex
Inderdaad word onmiddelijk vertaald , maar wanneer ik andere blz neem , word het niet meer vertaald.
dus voor elke blz moet ik rechts klikken en op vertalen klikken.
 
heb hier juist door gebladerd van blz 1 tot en met 25 en elke pagina verscheen in het Nederlands ...das pas raar omdat dit bij u niet zo is..
ik gebruik de chrome eigenlijk nooit maar deze staat hier enkel op de pc om mogelijk anderen te kunnen helpen ..
 
Ja het is moeilijk om dit te achterhalen , ik heb al google croom van de pc gedaan ,
en her geinstaleerd maar het hielp niet . zal het nog eens proberen.

Speelt ad blocker daar een rol in ??? omdat ik nu en dan het bericht krijg dat dit aanstaat ???
 
Qtex.
jammer dat het hier niet werkt , toch bedankt voor de hulp.
zal toch even croom herinstalleren , als ik eruit kom laat ik het weten.
vriendelijke groeten louwe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan