Goede avond allemaal
Bovenstaande vraag heb ik ook al gesteld bij het hulpformum van Ziggo zelf maar ik/zij kom(en) er niet uit, ook niet na al hun tips .
Na systeemherstel van mijn computer of update windows 10 ( ja dat had ik in een eerder item ook al problemen mee, maar dat was ergens anders mee ) kan ik de app van Ziggo safe online niet meer op mijn computer zetten : k bedoel dus zoals voorheen als snelkoppeling op mijn desktop.
Maar nu komt het :
Als ik naar de site ga, wordt al meteen aangegeven : U bent beveiligd.
Ga ik dan bij mijn beveiligde apparatuur kijken dan zie ik mijn mobiel , tablet en dat van mijn man, maar niet mijn computer
Ok dus dan maar vanaf de ziggo site downloaden en dat gaat tot . 99% , dan krijg ik een foutmelding en wordt gezegd de computer opnieuw op te starten, en is er niks gebeurd, tenminste. er staat een snelkoppeling op de desktop maar die werkt niet !
Firewall enz afzetten, een "cleaner "gedownload ( op advies van Ziggo medewerker ) en die cleaner weer verwijderd, het bliljft gewoon zo. Ook de link f secure verwijderen gebruikt. en weer zoals hier boven aangegeven geprobeerd, en precies hetzelfde effect ( dit gebeurt dus met google chrome maar ook met internet explorer en Edge, dus daar ligt het niet aan.
Iemand een idee hoe dit kan, wat dit misschien veroorzaakt ( er zit bij mij geen anderen anti virus programma op de computer)
bij voorbaat dank,
MARIANNE
Bovenstaande vraag heb ik ook al gesteld bij het hulpformum van Ziggo zelf maar ik/zij kom(en) er niet uit, ook niet na al hun tips .
Na systeemherstel van mijn computer of update windows 10 ( ja dat had ik in een eerder item ook al problemen mee, maar dat was ergens anders mee ) kan ik de app van Ziggo safe online niet meer op mijn computer zetten : k bedoel dus zoals voorheen als snelkoppeling op mijn desktop.
Maar nu komt het :
Als ik naar de site ga, wordt al meteen aangegeven : U bent beveiligd.
Ga ik dan bij mijn beveiligde apparatuur kijken dan zie ik mijn mobiel , tablet en dat van mijn man, maar niet mijn computer
Ok dus dan maar vanaf de ziggo site downloaden en dat gaat tot . 99% , dan krijg ik een foutmelding en wordt gezegd de computer opnieuw op te starten, en is er niks gebeurd, tenminste. er staat een snelkoppeling op de desktop maar die werkt niet !
Firewall enz afzetten, een "cleaner "gedownload ( op advies van Ziggo medewerker ) en die cleaner weer verwijderd, het bliljft gewoon zo. Ook de link f secure verwijderen gebruikt. en weer zoals hier boven aangegeven geprobeerd, en precies hetzelfde effect ( dit gebeurt dus met google chrome maar ook met internet explorer en Edge, dus daar ligt het niet aan.
Iemand een idee hoe dit kan, wat dit misschien veroorzaakt ( er zit bij mij geen anderen anti virus programma op de computer)
bij voorbaat dank,
MARIANNE