Powerpointviewer verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

Is het mogelijk om microsoft powerpoint te verwijderen?
grt-jes
ik bedoel inderdaad powerpointviewer.exe.
Ik zou dat programma willen verwijderen omdat het onveilig zou zijn volgens een ander programma ( dat de pc nakijkt op onveilge en verouderde software ).
grt_jes
[OPLOSSING]
Gebruik hiervoor een specifiek verwijderprogramma zoals Revo of Your Uninstaller

Het programma dat de melding geeft is ook niet echt een programma dat je nodig hebt. De meeste programma's (en zeker microsoftprogs) worden regelmatig automatisch up to date gebracht zodat ze veilig zijn tegen lekken. Dit uiteraard als je geen firewallblokkering hebt ingesteld of automatische updates uit hebt staan.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, die staat er niet bij, niet in startmenu en niet in program files.
Hij moet via config/software
Waarom download je niet versie 2007 en installeer die.
Daarna zal hij daar wel staan, dan kun je hem gewoon deinstalleren.
 
ok,kan allemaal waar zijn wat je zegt.
ik heb nu powerpoint 2007 geinstalleerd,deze staat wel in software om te verwijderen.
Eigenaardig dat powerpoint 2003 er niet bij staat.
Powerpoint staat wel nog beschreven als onveilig,misschien moet ik het zomaar verwijderen uit de map office.
Grt_jes allemaal en bedankt voor de antwoorden.
 
goeie suggestie van Nijltje, het heeft niet mogen baten om de oudere versie van vieuwer te voorschijn te toveren. Enige suggestie die ik dan nog heb ( als ook de update die ik aangaf hieronder niet werkt ) is van met een professioneel verwijder-programma naar de vieuwer te zoeken en hem dan te verwijderen. Deze zijn wel betalend, maar vermits je de melding per sé niet meer wilt hebben zul je zo iets moeten doen. tenzij je manueel je register wilt doorzoeken naar alle waarden natuurlijk ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan