Windows 10 pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
er schijnt een programma te bestaan waar je de pictogrammen kan downloaden die bij een site passen of die dat automatisch doen , waar zou ik dat kunnen vinden ?
zoals bvb als je Het Nieuwsblad download het pictogram ook het N logo is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In firefox worden deze weer gegeven in je favorieten en werkbalk.

jkjjk.jpg
 
idd PhilipV,
maar ik zie nu dat ze in de pc winkel tijdens dat herstel bvb het icoontje van jullie vonden , ga denk eens moeten daar polsen hoe hij dat deed
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    13.7 KB · Weergaven: 62
Ah... maar dat is iets heel anders dan wat je vroeg en helemaal niet moeilijk !
Dat is een shortcut naar een website en bij een shortcut lukt dat, maar daarmee heb je nog niet icoontje ter beschikking om het ergens anders te gebruiken. Ik dacht dat dit was je bedoelde...
 
ach , neen , ik wilde /of wil al de sites op mijn bureaublad een eigen logo geven , zo is dat rapper te zien , zoals ik zei bvb de N van Het Nieuwsblad , ik de merendeel al maar sommige nog niet ,
dus hoe maak ik hier dat logo van Het Nieuwsblad van ( op de PC )
o.k. , ondertussen begrepen dat shortcuts sneltoetsen zijn , sorry .......
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    6.3 KB · Weergaven: 69
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk maak je die links/shortcuts op de verkeerde manier.
Je maakt geen verwijzing naar Het Nieuwsblad maar naar je browser Chrome, met een weergegeven pagina van het Nieuwsblad.

Windows kijkt niet verder dan wat je aanroept en dat is dus Chrome, dus komt er dat icoon tevoorschijn.

Doe als volgt :

1636984675737.png


1636984690327.png


dan krijg je kans op naam aan te passen :

1636984710161.png

En dit is het resultaat op je bureaublad :

1636984742435.png
 
idd PhilipV,
maar ik zie nu dat ze in de pc winkel tijdens dat herstel bvb het icoontje van jullie vonden , ga denk eens moeten daar polsen hoe hij dat deed
op uw bureelblad rechts klik op nieuw en dan snelkoppeling toevoegen en daar de link van de website invoegen op volgende klik daar naam in geven op voltooien en daarna rechtskikken op de snelkoppeling bij eigenschappen bij webdocument andere pictogram kiezen maar dat moet een icoontje zijn en dat kan je maken via de site dat ik al eens doorgaf wand een gewone jpg gaat niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan