Kennis van mij heeft een raar probleem. Via Anydesk de laptop overgenomen en ik geraak er ook niet uit.
Man is Johan, vrouw is Lut. Er is op de laptop maar één gebruiker aangemaakt en dat is Johan. Provider is telenet, dus twee adressen ...@telenet.be
In Outlook 2007 (dus niet outlok.com) hebben beiden een account, en staat Johan aangeduid als standaard waarmee mails verzonden worden.
Als Johan een nieuwe mail start wordt die verzonden door het account Johan.
Als Johan een mail wil beantwoorden of een mail wil doorsturen wordt die steeds verzonden via het account Lut, niettegenstaande Johan als standaard staat.
Hij krijgt zelfs bovenaan een balkje met de melding dat de betreffende mail zal verzonden worden via het account Lut.
Iemand enig idee wat de oorzaak is ?
Man is Johan, vrouw is Lut. Er is op de laptop maar één gebruiker aangemaakt en dat is Johan. Provider is telenet, dus twee adressen ...@telenet.be
In Outlook 2007 (dus niet outlok.com) hebben beiden een account, en staat Johan aangeduid als standaard waarmee mails verzonden worden.
Als Johan een nieuwe mail start wordt die verzonden door het account Johan.
Als Johan een mail wil beantwoorden of een mail wil doorsturen wordt die steeds verzonden via het account Lut, niettegenstaande Johan als standaard staat.
Hij krijgt zelfs bovenaan een balkje met de melding dat de betreffende mail zal verzonden worden via het account Lut.
Iemand enig idee wat de oorzaak is ?