oude schijf lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat er gebeurde, heb een pcke kapot gekregen, de harde schijf met het besturingssysteem XP eruit genomen en als tweede schijf in een andere computer ook met XP bijgestoken, tot hier geen probleem, ik wil de harde schijf benaderen en Windows zegt dat die nog eerst moet geformatteerd worden wat eigenlijk ook geen probleem is maar ik zou graag nog wat bestanden van die schijf willen hebben of lezen en dat schijnt niet te gaan.
Mijn vraag is kan ik nu nog aan die bestanden om over te zetten of eventueel te lezen en als dat zou kunnen hoe ?

Bedankt al voor reacties,
Monne
 
Gelukkig dat het een hobby is, moest het tegen de goesting zijn t zou erg zijn he. :p


Ik heb die schijf nog eens een keertje aan de computer gehangen met hetzelfde resultaat als tevoren dus de computer zegt dat die diende geformatteerd te worden en dat er maar 32 GB ter beschikking was.
Uiteindelijk heb ik een schijf in die computer van 40 GB bijgestoken die ik ook nog liggen had en waar ik geen probleem mee had.

Door Uw reactie ben ik even aan het denken geraakt en ga die schijf van 't weekend eens meebrengen naar mijn thuisadres en ze daar op deze computer ook eens proberen, ben benieuwd wat dat ding hier zegt, en hiermee wil ik je bedanken voor je vraag.
Zo zijn we eventjes zoet hé.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan