Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,

als ik de nieuwe Pc ( met Windows 8.1)opstart moet ik me altijd na het beginscherm met datum en horloge aanmelden met een wachtwoord .
dat kan ik veranderen naar een makkelijke pincode van 4 cijfers maar ik vraag me af of het kan zonder ( blijkbaar zijn de 8.1 nu zo ingesteld )
want als het toetsenbord nu eens zou mankeren wat doe je dan als je de letters en cijferss niet meer kan ingeven ?

grtn
 
dag QTex,

sorry , het moest niet verholpen worden , het was alleen de vraag "indien " mijn toetsenbord het zou laten afweten .
ik, weet nu in alle geval wat ik moet doen
ik heb uw raad opgeslagen EN afgedrukt voor in nood
 
misschien nog iets beter verduidelijken :
ik heb dus een Desktop HP :
als ik hem aan leg krijg ik een HP (? ) beginscherm met datum en horloge
EN , Dan moet ik de numberlock aanleggen ( is makkelijk te veranderen, lees ik ) om na mijn foto met hotmailadres mijn wachtwoord in te geven
maar dus : als ik geen toetsenbord meer zou hebben kan ik ook het scherm van de pC met toetsenbord toch niet oproepen ??
want dan ben ik nog niet aangekondigd ?
of zie ik iets over het hoofd ?
 
dan vraag ik me af waarom dat jij deze vraag stelde ??
in feitte kun je dus geen probleem hebben met de num lock toets ....of je gebruikt een aangepaste versie m.a.w. een gedownloade niet legaal geactiveerd...
best dat je je eigen topic aanmaakt , want je zit nu in een andermans zijn topic ...
 
dag Q Tex ,

ben een beetje verrast met je scherp antwoord ..
ik wilde dus alleen eens weten wat ik moest doen als het toetsenbord het zou laten afweten .
hoe ik dan mijn wachtwoord zou moeten ingeven
wat is daar raar aan aan mijn vraag ?
ik heb een legale PC met legale programma's ..........
 
@ georguy
dat was ik in de week ook al aan het denken ...dat indien je toetsenbord het niet meer doet je ook de optie num-lock aanzetten niet kunt gebruiken ....
tenzij je een externe toetsenbord aanhangt m.a.w. heeft uw moederbord een ps/2 aansluiting ..
Ashampoo_Snap_2013.09.22_09h56m39s_001_.png
de paarse is voor het toetsenbord de groene voor de muis dacht ik .
 
dag Q Tex ,

ben een beetje verrast met je scherp antwoord ..
ik wilde dus alleen eens weten wat ik moest doen als het toetsenbord het zou laten afweten .
hoe ik dan mijn wachtwoord zou moeten ingeven
wat is daar raar aan aan mijn vraag ?
ik heb een legale PC met legale programma's ..........



antwoord @21 is bedoeld op een vraag van Kieken10

@ Kieken10 : dit bedoel ik nu dat je niet in een ander zijn topic een vraag mag stellen , heb je een vraag stel je deze best prive of je start een nieuw topic .
 
het toetsenbord en de muis zijn usb aangesloten......

ok, maar er zijn dus geen ps/2 aansluitingen aanwezig waar je dus een usb - ps/2 verloopstekker kunt aansluiten !
in dat geval is het de vraag of je een usb toetsenbord kunt aansluiten en of deze dan ook te gebruiken is !
gezien het feit dat de usb controllers pas actief zijn na het bios scherm !
 
dat word iets TE moeilijk voor mij denk ik
ik zie alleen dat het toetsenbord en muis met een soort USB stekker is aangesloten
niet zoals bij mijn vroegere PC met kleurstekkers
maar genoeg moeite gedaan van jullie
he twas maar allemaal "in geval dat " dus

grtn
en iedereen mercie

grtyn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan