Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkele weken geleden heb ik Windows 10 opnieuw moeten aanschaffen,de eerdere versie wilde niet meer opstarten,ik kreeg wel het opstart scherm maar niet het vakje waar je het wachtwoord moet invullen.
Als ik nu de pc opstart heb ik de 2 keuzes om Windows 10 op te starten,ik krijg dan een groen scherm(of lichtblauw)en daar staat dan Windows 6 of Windows 4 waar ik uit kan kiezen,maar Windows 4 is mijn eerste versie als ik die aanklik kom ik weer bij het startscherm,maar zonder het vakje waar je je wachtwoord moet invullen.Maar dat gaat dus niet,dus opnieuw opstarten als je dan even wacht start hij dus de versie van Windows 6 op(is wel Windows 10).Dit alles is begonnen volgens mij bij de keuze welke onderdelen er mee mogen opstarten bij Windows 10,ik heb dus alles afgevinkt.Graag had ik die eerste versie van Windows terug gehad(Windows live mail) en tal van andere programma's.Bestaat er een mogelijkheid om deze versie weer terug te halen.Ik heb verschillende mogelijkheden geprobeerd(herstelpunt,boot,bios enz...)maar kom dus niet verder dan het opstartscherm zonder het vakje waar ik het wachtwoord moet invullen.

Mvg,
Jean-Paul De Keyser
 
Heb je met je herstelschijf geprobeerd om op te starten?
Met een werkende Windows kan je via Geavanceerde Opstartfuncties je oude Windows terug opvragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan