Windows 10 Ruimtelijk geluid (Windows Sonic voor hoofdtelefoon) na opstarten PC weer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
LS.

Kan iemand mij een tip geven dat mijn draadloze koptelefoon (via Bluetooth) automatisch verbonden word met de optie: Ruimtelijk geluid (Windows Sonic voor hoofdtelefoon)?
Het vinkje wat ik plaats moet ik na opstarten steeds weer opnieuw zetten.

Iemand enig idee hoe ik dit vinkje blijvend aan kan krijgen?

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken en eventuele oplossing!

Bepna
 

Bijlagen

  • Sonic.jpg
    Sonic.jpg
    28.7 KB · Weergaven: 79
vergeet effe de optie in Windows 10 betreffende het ruimtelijke geluid deze kun je dus niet standaard "aan zetten " ga vervolgens eens naar de Store en geef als zoek opdracht " Dolby Atmos " in haal deze "gratis" app op .. deze app doet hetzelfde als de optie in Windows 10 ..
let op deze app kan men slechts 7 dagen gratis gebruiken daarna dient men deze aan te kopen deze kost op dit moment 18€
*je dient zelf te overwegen of je deze aankoopt of niet ... ik kan deze niet verder testen want ik ben zeker niet van plan om deze te gaan aankopen !

het komt er op neer dat er géén mogelijkheid is om het "ruimtelijke geluid Windows sonic voor hoofdtelefoons " standaard aan te zetten of aan te laten staan ... wil je dit dan dien je over de Dolby Atmos for headphones te beschikken .
 
Qtex, heel hartelijk bedankt voor uw antwoord.
Hier was ik al bang voor, dus toch maar overwegen een abonnement op "Dolby Atmos" te nemen.
De gratis versie had ik al eens uitgetest en toegegeven, dat klinkt prima!

Nogmaals dank voor uw antwoord en wat mij betreft mag er een slotje op dit onderwerp.

M.vr.gr. Bepna
 
das geen abbonement je koopt deze app "Dolby Atmos" volwaardig aan en deze blijft vervolgens ook in uw bezit .. m.a.w. steeds op te halen van uit de store en opnieuw te installeren mocht je onverzaakt deze kwijt geraken .
*zal het topic sluiten zoals je zelf aangeeft .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan