Opgelost Ongewild resultaat met Windows Tweak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik ben zo dom geweest om een Windows Tweak programma te gebruiken en heb nu daarmee een ongewild resultaat bereikt n.l.
Mijn Windows 10 opstart menu is veranderd naar een " Windows 7-like boot menu". Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar om mijn Windows 10 opstart menu weer terug te krijgen. Kan iemand s.v.p. helpen om mijn Windows 10 opstart menu weer terug te krijgen? Ik ben benieuwd naar een antwoord en hoor het nog graag. Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Weert
 
Hallo beste mensen, ik kan jullie gelukkig melden, dat het is gelukt om de oorspronkelijke Windows 10 Start Lay-out weer terug te krijgen. Het is gelukt met hetzelfde Tweak programmaatje als waarmee de de Start-Lay-out verzetten naar de Windows 7-Look. (Zie afbeelding) Het is het gratis programmaatje "Winaero Tweaker". Nog bedankt voor jullie Suggesties.
Groet,
Cor Jansen
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.jpg
    Voorbeeld.jpg
    8.1 KB · Weergaven: 86
Hoi Leono, ja bedankt en daar was ik zelf ook een beetje (blij) verbaast over. Mijn grote handicap in dat soort zaken is mijn gebrekkige kennis van de Engelse taal en die afbeelding, dat moet inderdaad Windows 11 zijn. Wat ik meestuurde was slecht een voorbeeld van een soortgelijke configuratie.
Groetjes,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan