Windows 10 Nieuwe ssd in hp laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
Ik heb een ssd schijf in mijn hp laptop geplaatst en probeer w10 terug te installeren via dvd.
Ik kan deze niet laten opstarten via de dvd lezer, ook niet via externe usb dvd speler.
Heb dit ook gewijzigd in de bios.
Hoe kan ik dit aanpakken?
Alle tips zijn welkom

Mich
 
Wat qtex klopt.
Het is nu wachten op de RTM versie van 1909. Zal waarschijnlijk 19H2 heten met build nr 18363.449.
18363.418 + KB4522355 = build nr 18363.449
Bron WZor
 

Bijlagen

  • EG8GBipW4AEefs_.png
    EG8GBipW4AEefs_.png
    6.8 KB · Weergaven: 113
@aardbei waarom verwijs je nu naar deze November Update .. daarbij dient men zich eerst in te loggen om deze te verkrijgen ! *tevens zijn het nog steeds de preview's *
Als Microsoft deze vrijgeeft dan word deze toch ook via de normale weg verkregen ..
 
Goedemiddag,
Als je een harde schijf (en de hele inhoud) in een laptop wilt vervangen door een SSD-schijf dan moet je het volgende doen: sluit de SSD-schijf aan via een USB 3.1 to 2,5" adapter voor SSD/HDD bijvoorbeeld van Ewent. Je zoekt op de website van de fabrikant van de SSD-schijf de bewuste schijf die je hebt gekocht. Er worden dan een aantal vragen gesteld (b.v. serienummer etc.) en als je die dan correct hebt beantwoord kom je in het cloneprogramma van Acronis, die je in staat stelt eenmalig je data over te zetten. Volg de instructies van Acronis en je kunt beginnen. Als het klaar is zet je de laptop uit en haal de harde schijf er uit en plaats de SSD-schijf er in. Kost in totaal een uurtje. Heb gisteren mijn HDD schijf verruilt voor een SSD-schijf en na bovenstaande procedure weer aangezet en hij doet het en is een stuk sneller. Een kind kan de was doen.

Met vriendelijke groet,
Harry de Graaf
Assen
 
Goedemiddag,
Als je een harde schijf (en de hele inhoud) in een laptop wilt vervangen door een SSD-schijf dan moet je het volgende doen: sluit de SSD-schijf aan via een USB 3.1 to 2,5" adapter voor SSD/HDD bijvoorbeeld van Ewent. Je zoekt op de website van de fabrikant van de SSD-schijf de bewuste schijf die je hebt gekocht. Er worden dan een aantal vragen gesteld (b.v. serienummer etc.) en als je die dan correct hebt beantwoord kom je in het cloneprogramma van Acronis, die je in staat stelt eenmalig je data over te zetten. Volg de instructies van Acronis en je kunt beginnen. Als het klaar is zet je de laptop uit en haal de harde schijf er uit en plaats de SSD-schijf er in. Kost in totaal een uurtje. Heb gisteren mijn HDD schijf verruilt voor een SSD-schijf en na bovenstaande procedure weer aangezet en hij doet het en is een stuk sneller. Een kind kan de was doen.

Met vriendelijke groet,
Harry de Graaf
Assen
Dit is een handige tip.
Samsung gebruikt echter zijn eigen tool : Data Migration Tool wordt hiervoor gebruikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan