Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
IDE is gelimiteerd tot 150 MB maximale doorgifte snelheid.Ten eerste is het een overbodige reactie, in nieuwere notebooks en PC's staat de sata controller al op AHCI en ten tweede maakt het niets uit qua snelheid ide of ahci mode.
Haal een verse op, die is ook up-to-date.Ik heb dezelfde dvd gebruikt voor mijn lenovo en daar werkte dit perfect.
Anders moet ik die op usb stick zetten
maak je via het Media Creation Tool 1903.exe je een installatie media aan het zijnde een usb stick of een dvd en start daarvan op ..Ik heb dezelfde dvd gebruikt voor mijn lenovo en daar werkte dit perfect.
Anders moet ik die op usb stick zetten
is de ssd ter vervanging van de oude schijf of dient de ssd als extra opslag?Ik begin met een lege ssd schijf in het toestel.
Heb nu een usb stick gemaakt die ik vanavond ga uitproberen.
Vingers gekruist.
Wel via F9 en het uefi opstart medium booten, die USB stick, een uefi systeem start altijd op via de Windows Boot Manager en daarmee kom je niet op de USB stick.Ik begin met een lege ssd schijf in het toestel.
Heb nu een usb stick gemaakt die ik vanavond ga uitproberen.
Vingers gekruist.
verklaar dit eens.. blokkeer het systeem >kun je ook Windows herstellen ..Nieuwe schijf, originele installatie blokkeert steeds.
Het is het goede moment om een ssd te steken dacht ik. Ik heb ook eerst een schijf herstel proberen doen, duurt eeuwig lang.verklaar dit eens.. blokkeer het systeem >kun je ook Windows herstellen ..
blokkeert het systeem omwille dat de HDD het begeven heeft doe je er goed aan deze te vervangen ..