Nieuwe HJT-log over "Internet Explorer werkt niet meer" nadat het vorige is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik de "Alt" toets indruk zou volgens u de menubalk moeten verschijnen, want anders kan ik niet naar "Extra enz." gaan.

Langs het configuratiescherm om kan ik daar naartoe gaan.
Ik zal straks eens kijken of dat dit aangevinkt is.
Maar ik moet nog wel wachten tot ongeveer 13:30 uur
 
Ja hoor, Alt knopje indrukken en de menubalk verschijnt. Test het maar is uit op je eigen pc. ;)
Via die opties in Extra is om die menubalk vast te zetten zodat deze steeds zichtbaar blijft.
 
Hoera, hoera, hoera, Avast verwijderd en IE werkt terug!!!!!!! (y)(y)(y)(y)(y)(y)


Eindelijk

Aan allen die hier mee geholpen hebben: "hartelijk bedankt" vanwege mijn buurvrouw en ook vanwege mij.
 
Ja hoor, Alt knopje indrukken en de menubalk verschijnt. Test het maar is uit op je eigen pc. ;)
Via die opties in Extra is om die menubalk vast te zetten zodat deze steeds zichtbaar blijft.

Weeral iets bijgeleerd... Bedankt hiervoor

Om dit bij mij te doen moest ik eerst dat vinkje weghalen, dan de werkbalken ontgrendelen en dan rechts klikken en kiezen voor "classic explorer bar" en dan kon ik met de Alt-toets de menubalk tevoorschijn halen.
 
Geeft het verschil tussen de 32bit en de 64bit versie van IE?
Start deze beiden eens manueel op. 32bit terug te vinden in \Program Files (x86)\Internet Explorer\, 64bit in de \Program Files\Internet Explorer\

Bij beide versies kreeg ik dan de melding: Internet Explorer werkt niet meer
 
Goed nieuws. Jammer dat het toch alweer bij Avast te zoeken was. -m-
Vergeet nu wel niet om een andere virusscanner te installeren, anders staat je buurvrouw binnen de kortste keren terug aan je deur. :p
Eentje die ik je kan aanraden, is de gratis versie van Avira. >>HIER<< te downloaden.

Om af te sluiten, mag je ook nog het volgende uitvoeren om de gebruikte tools + besmette herstelpunten te verwijderen:
Download
51a5ce45263de-delfix.png
Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Activate UAC
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.
 
Goed nieuws. Jammer dat het toch alweer bij Avast te zoeken was. -m-
Vergeet nu wel niet om een andere virusscanner te installeren, anders staat je buurvrouw binnen de kortste keren terug aan je deur. :p
Eentje die ik je kan aanraden, is de gratis versie van Avira. >>HIER<< te downloaden.

Om af te sluiten, mag je ook nog het volgende uitvoeren om de gebruikte tools + besmette herstelpunten te verwijderen:
Download
51a5ce45263de-delfix.png
Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Activate UAC
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

Ik had AVG reeds gedownload alvorens Avast te verwijderen.

Ik heb Delfix laten lopen en volgens het logje is alles in orde.

Wat gebeurt er met dit programma nadat het zijn werk gedaan heeft?
Verwijdert dit zichzelf of moet dit handmatig gebeuren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan