Hardware Nieuwe bluetooth sticks vinden geen toestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste, ik heb nieuwe bluetoothsticks gekocht voor mijn pc, en geen enkele vindt toestellen als ik ze aansluit . In het lijstje van toestellen staan toestellen op waarmee geen verbinding kan gemaakt worden. Als ik deze lijst leegmaak, staan bij de volgende opstart de toestellen er terug in, bv mijn homecinema.

Bluetoothstick van TP Link gekocht, (al 3 verschillende) niets helpt.
Dank voor jullie hulp
 
een universele korte handleiding, als je toestel verschijnt 'pairen' of koppellen, soms gebeurt dit met een code, andere keren niet.
 

Bijlagen

  • Bluetooth.pdf
    450.9 KB · Weergaven: 100
Ik veronderstel dat de TS recent die aankoop heeft gedaan, anders had hij de vraag wel vroeger gesteld.
De UB400 is maar liefst 4 jaar oud !
Het zou uiteraard goed zijn dat TS even duidelijkheid schept ...
 
Beste allen, ik heb windows 10, Bluetooth stick TP-Link UB400 tussen Kerst en nieuw gekocht in Mediamrkt, heb er 3 dezelfde.
Ik zou graag verbinding maken met Samsung Curve homecinema.
Lukt me niet, ook vindt hij geen andere toestellen.
 
Bedoel je met Samsung Curve homecinema een TV-systeem ? Een verbinding met Bluetooth naar een TV-scherm van die kwaliteit lijkt me niet haalbaar. Al helemaal geen idee of die TV-set wel een Bluetooth ontvanger is ??? Weet je dat zeker ?

Over die 'andere toestellen' ben je nog altijd in tegenspraak met je oorspronkelijke vraag waar je stelt dat er een 'lijst van toestellen' zichtbaar is...
 
toch wel mij pc vind de Bluetooth van de tv van de buren ,wel een ingebouwde Bluetooth in mijn pc geen USB stick in de deze pc
Bluetooth versie 4 is geen goede kwaliteit versie 4.2 en versie 5 wel goede kwaliteit bij versie 4 verbreek de verbinding regelmatig maar daar gaat het nu niet om

1641863479215.png
 
Ik heb hierbij de driver gedownload die hierboven gepost staat, en nu vindt mijn pc mijn stick niet meer.
Samsung Home cinema aparte home cinema die voor de tv ligt, ziet hij staan en staat gekoppeld bij, maar als ik op verbinden klik lukt het niet.
Geen enkele usb poort herkend nu de bluetoothsticks, alleen die hele oude merkloze oud stick
 
Ik zie in dit topic toch veel tegenstrijdigheden staan hoor...

Als je die "Home cinema" ziet... (bluetooth neem ik aan), dan werkt je Bleutooth receiver toch wel denk ik zo?
Als die "gekoppeld" staat... is die dan niet verbonden?
Hij ziet een lijst, maar ook weer niet,....
Hoe weet je dat hij die bluetooth stick niet herkend? Apparaatbeheer mss?

Geef eens wat screenshots om te beginnen, zodat we kunnen zien wat er zogezegd niet of wel werkt. Want ik vrees dat je hier constant de mist ingaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan