Varia Motorola g82 5G

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

De laatste week zakt mijn batterij van mijn gsm zienderogen, zelfs als ik hem niet gebruik.
De ene keer wordt hij warm als hij aan het opladen is, de andere keer niet. Ik heb hem zo ingesteld dat hij maar tot 80% laadt, zou gezond zijn
hem tussen de 25 en 80% te houden.

Ik heb er een app opgezet namelijk Devinfo en die zegt dat de gezondheid van de batterij goed is.
Hij laadt ook nog steeds vlug op, de gsm is 2,5 jaar oud.

Ik heb geen nieuwe app erop gezet dus ik zou niet weten aan wat het ligt, op een nacht is hij eens van 80% naar 0% gegaan.
Ik zet die 's nachts altijd op vliegtuigstand, en op accubesparing.

Kent er iemand een app, die waarmee ik simpelweg met een druk alle apps sluit, alhoewel er geen open staan, behalve natuurlijk de noodzakelijke en als ik erop bezig ben.
Ik heb er wat apps van ChatGPT opgezet, maar die trekken op niet veel, vind ik.

Dus als iemand een antwoord weet, graag.

Groet,

Ed

Na wat zoeken:
Forceer het opnieuw opstarten van het apparaat door de aan/uit-knop ingedrukt te houden totdat het apparaat opnieuw opstart.
Steek de stekker in de meegeleverde oplader
Laad het apparaat op tot 100% en laat het nog minstens een uur op de lader staan nadat het 100% is geworden.
Tip van Motorola zelf op een Amerikaanse Website,helpt het niet dan schaadt het niet.
Noemen ze Batterijkalibratie.
https://en-us.support.motorola.com/app/answers/detail/a_id/136836/~/battery-calibration

Laatst bewerkt:
ik heb niet het gehele topic gelezen .. maar werd deze moto G82 als eens herstart..
heb hier zelf een moto e13 deze geeft nu hier 72% aan en dit is goed voor meer dan 2 dagen ( afhankelijk van het gebruik natuurlijk )..
je kan zelf via instellingen " help " hulp vragen en problemen oplossen ..
klik op help en klik verder op problemen oplossen ..
klik wederom verder op problemen met de accu .. en kies accu raakt te snel leeg
*-er staat namelijk het volgende vermeld ... ik citeer ..
als uw accuduur korter lijkt dan gebruikelijk is , is het herstarten van uw telefoon een snelle en eenvoudige stap ,n vooral als u deze al langer dan een week niet heeft uitgeschakeld.

lukt dat niet doe eens een opstart resset (hiermee geraakt je niet kwijd het kan soms wel helpen met problemen als je nu voor hebt )

dit is zo voor samsung, maar bij mij opzoek werk zou het voor Android algemeen zijn .

1. Houd de aan/uit-knop, de volume omlaag-knop en de thuisknop tegelijkertijd ingedrukt totdat je het Android-logo ziet verschijnen.
  2. als het logo op het scherm komt laat je de aan/uit-knop, de volume omlaag-knop los

ik heb niet het gehele topic gelezen .. maar werd deze moto G82 als eens herstart..
heb hier zelf een moto e13 deze geeft nu hier 72% aan en dit is goed voor meer dan 2 dagen ( afhankelijk van het gebruik natuurlijk )..
je kan zelf via instellingen " help " hulp vragen en problemen oplossen ..
klik op help en klik verder op problemen oplossen ..
klik wederom verder op problemen met de accu .. en kies accu raakt te snel leeg
*-er staat namelijk het volgende vermeld ... ik citeer ..
als uw accuduur korter lijkt dan gebruikelijk is , is het herstarten van uw telefoon een snelle en eenvoudige stap ,n vooral als u deze al langer dan een week niet heeft uitgeschakeld.
Doe ik bijna om de twee dagen Qtex

Laatst bewerkt:
lukt dat niet doe eens een opstart resset (hiermee geraakt je niet kwijd het kan soms wel helpen met problemen als je nu voor hebt )

dit is zo voor samsung, maar bij mij opzoek werk zou het voor Android algemeen zijn .

1. Houd de aan/uit-knop, de volume omlaag-knop en de thuisknop tegelijkertijd ingedrukt totdat je het Android-logo ziet verschijnen.
  2. als het logo op het scherm komt laat je de aan/uit-knop, de volume omlaag-knop los
Heb ik al gedaan maar dan start hij vanzelfs weer op, dan moest ik de volume knop omhoog duwen en de aan en uitknop induwen, maar niets lukte

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan