Motorola batery probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik diende hier een eerdere back-up terug te plaatsen .. was verast deze morgend te zien dat de C nog maar een 25 gb vrij had ..oorzaak lag in het feit dat ook al geef je aan dat de virtuele schijf aangemaakt of beter gezegd bewaard dient te worden op een andere locatie dan de C deze toch op C komt ..

Er wordt wel een ondersheid gemaakt tussen VM configuratie bestanden en de VM's HDD's vermoed ik. Dit is alleszins zo bij concurerende producten. Als je de HD aanmaakt voor de VM, dien je die te configureren op een alternatieve locatie. Default wordt die wel samen bij de VM configs geplaats, maar mss dat dit afwijkt bij Virtual Box.
 
CVE google play protect is goed maar moet je er dan nog surplus een AV bij opzetten
kan moeilijk typen, je weet wel zie bijna niets (pijn)
Ten eerste sterkte,
Wel de discuties zijn heel erg verwarrend daaromtrent.
Wel als jij nog beveiligingsupdates krijgt gaat het grootste gros van de kenners gaan ermee akkoord dat je dan geen aparte AV nodig hebt. Als je toestel bv al een jaar geen beveiligingsupdates meer gekregen heeft en dus niet meer ondersteund wordt dan raad ik het je wel aan om een aparte AV erbij te nemen. Mijn toestel heeft de laatste beveiligingsupdate ontvangen van Januari 2018 en ik mijn toestel enkele maanden geleden voorzien van een AV, maar dit is omdat mijn toestel geen updates meer krijgt. Eens ik een nieuw toestel ga heb komt er geen aparte AV op.
 
bedankt voor de tekst, maar ik heb gebeld en heb 2 jaar full garantie, goed toch.
thanks
 
bedankt voor de tekst, maar ik heb gebeld en heb 2 jaar full garantie, goed toch.
thanks
Geen nood het is een Motorola. Hun update beleid is niet meer wat het geweest is, maar hun garantie is wel nog steeds dik ok. De kans dat mijn volgend toestel terug een Motorola is, is toch heel reëel. Ik zit nog heel goed met mij huidig toestel, maar als het zou begeven zijn er enkele opties die open staan en daar zitten enkele Motorola's tussen. Met op kop de Moto One Vision. Dit is nu eens een Smartphone die ik heel graag zou willen. Alle andere toestellen waar ik naar kijk laten her en der steken vallen die de Moto One Vision niet laat vallen.
 
cve,ik denk dat ik mijn probleem heb gevonden van mijn batterij,
ik had al een tijd mijn mails niet geopend op mijn gsm, ik deed dit gisteren en zag als ik mail opende dat het even duurde voor hij open ging, dan zag ik 1seconde mails en dan stond er gmail is gestopt app reageert niet, hij heeft waarschijnlijk continu bezig geweest met die mails binnen te treken.
heb cache gecleared, verwijderd en er een nieuwe opgezet, van deze morgen 9 h met wifi aan van 100% tot nu 44% val al wat beter mee hé.
Straks eens opladen tot 100% en de hele nacht de wifi aanlaten en zien op hoeveel ik morgen sta,
Ik laat je iets weten
 
Ten eerste sterkte,
Wel de discuties zijn heel erg verwarrend daaromtrent.
Wel als jij nog beveiligingsupdates krijgt gaat het grootste gros van de kenners gaan ermee akkoord dat je dan geen aparte AV nodig hebt. Als je toestel bv al een jaar geen beveiligingsupdates meer gekregen heeft en dus niet meer ondersteund wordt dan raad ik het je wel aan om een aparte AV erbij te nemen. Mijn toestel heeft de laatste beveiligingsupdate ontvangen van Januari 2018 en ik mijn toestel enkele maanden geleden voorzien van een AV, maar dit is omdat mijn toestel geen updates meer krijgt. Eens ik een nieuw toestel ga heb komt er geen aparte AV op.


Ik kreeg vorige week nog updates binnen??
 
dank u Chris

Btw welke AV gebruik jij
Ik gebruik Kaspersky internet security. maar gezien jij nog beveiligingsupdates krijgt zou ik nu dus nog zeker geen AV op die Moto van u zetten. Dat vraagt ook constant van je batterij he. Dat is constant aan het zien of alles nog in orde is en geen vieze beestjes binnen krijgt.
 
mijn batterij staat nu nog op 54% wifi op, dus het probleem was dus de app van gmail,
die waarschijnlijk niet naar behoren werkte en maar probeerde mails binnen te halen, ik krijg zowat 150 mails per dag binnen,
dat zou wel eens best de reden kunnen zijn hé
nieuwe app erop gezet kan emails terug lezen en batterij gaat langzaam af, wat denk je
goeden avond nog

Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan