Moppen.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ja, maar dat is wel niet het gangbare. Hier hoor je vooral vloeken en tieren terwijl die man zich ergert en uithaalt. Dus meestal te rap tempo.
Dat is heel wat anders dan mensen die vriendelijk onder elkaar praten.

In het programma die ik aangaf vind ik de verteller zelfs relatief goed ABN praten.

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
OK dan pakken we wijlen Jules er even bij. Heel veel meer plat Rotterdams kan bijna niet.
Hij was de nachtburgemeester van Rotjeknor

Mik

Medewerker
Forumleiding
Uit Bevergem. Bevergem is een fictieve gemeente. Speelt zich af in Zwevegem waar ik woon. Geweune plat Vlams.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
Wel héél speciale rubricering bij onze kwaliteitskrant 'De Standaard' vandaag ...

1613719318805.png

Mik

Medewerker
Forumleiding
Covid vaccin
Een goede vriend van ons heeft recent zijn 2de injectie van het vaccin gekregen in het vaccinatiecentrum.
Op de terugweg ervan begon hij bij zichzelf op te merken dat hij alles onscherp en troebel zag.
Bij aankomst thuis belde hij, nogal ongerust, onmiddellijk het vaccinatiecentrum op om advies te vragen of hij naar de huisdokter moest gaan, of in het ziekenhuis moest worden opgenomen.
Hij werd gewoon geadviseerd om dringend terug te keren naar het vaccinatiecentrum, om zijn bril op te halen die hij ginds vergeten was...!!!

Bovenaan Onderaan