XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed

Moppen.

lange pier

Steunend lid
Vip Lid
Drie vriendinnen zitten te kletsen.
Zeg, weet je, als ik mijn Peter pijp, heeft hij altijd koude ballen.

Dat is grappig, zegt de tweede, als ik dat bij mijn Dirk doe, is dat ook zo.

En jij , vragen ze aan de derde, heeft jouw Jeremy dat ook als je hem pijpt?

Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb ?

Oh jee, meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker ?
Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz...

Zo gezegd zo gedaan,
's avonds verwent ze haar Jeremy eens goed door hem te pijpen.

De volgende dag komt ze aan met een blauw oog.
Ja, zegt ze, ben ik hem aan het pijpen en in een keer wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op mijn oog.

Die is zeker gek geworden, waarom doet hij nou zoiets?

Ja, dat weet ik ook niet, ik zei hem nog, hé, dat is gaaf,
jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp en die van Peter en Dirk niet.

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Vrouwen, ik begrijp daar helemaal niets van.
Ze trekken soms nagenoeg al hun wenkbrauwen er uit en als ze klaar zijn tekenen ze weer nieuwe.

Ik heb nog nooit een man meegemaakt die na het scheren weer een nieuwe snor tekent.

lange pier

Steunend lid
Vip Lid
Je bent niet de enige.

Een man loopt op het strand en ziet ineens - jawel - een olielamp. Hij poetst hem een beetje en daar verschijnt - je raadt het niet - een geest. "Zo, heb ik even lang in die lamp gezeten", zegt de geest terwijl hij zich uitrekt. "weet je wat, jij hebt me bevrijd. Doe een wens en ik zal zien wat ik voor je kan doen".

De man denkt even na en zegt dan "Ik wil dolgraag naar Hawaii op vakantie maar ik ben heel snel zeeziek dus een boot is niks voor mij en vliegen durf ik niet, dus doe mij maar een snelweg naar Hawaii."

De geest kijkt hem aan met een blik van "really, dude?" en zegt dan: "volgens mij heb jij wat teveel geesten-uit-flessen-moppen geluisterd vriend, doe even iets realistischer als je wil".

"Okee, okee, sorry hoor", mompelt de man en denkt weer even na. Dan: "ik zou dolgraag vrouwen willen begrijpen".

De geest kijkt nog een keer moeilijk, peinst even en zegt dan: "wil je een twee- of vierbaans snelweg?"

lange pier

Steunend lid
Vip Lid
Na een avondje stappen komt een man laat thuis in gezelschap van zijn maten. In de hal zien die een enorme bronzen gong staan met een joekel van een hamer ernaast. "Jemig, wat moet jij met zo'n gong hier man?" vraagt een van zijn vrienden.

"Dat is geen gong, maar een pratende klok", zegt de man.
"Een pratende klok? Serieus?"
"Yep"
"Hoe werkt dat ding dan?" vraagt de vriend weer.
"Let op", zegt de man. Hij pakt de hamer en mept daarmee zo hard als hij kan op de gong. Een moment kan niemand ook maar een woord uitbrengen door de immense trillingen van de gong die door merg en been gaan. De vrienden kijken de man verbaasd aan.

Maar voor ze nog wat kunnen zeggen horen ze gebonk van de andere kant van de muur en geschreeuw: "Klootzak! het is drie uur 's nachts!"

lange pier

Steunend lid
Vip Lid
Wist je dat 2000 jaar geleden de Arabieren het eerste volk was dat het condoom uitvond en gebruikte? Zij gebruikte hiervoor een geitendarm. Pas veel later, omstreeks 1880, hebben de Britten deze techniek verfijnd door de darm eerst uit de geit te halen.

Bovenaan Onderaan