Moppen.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Voorschrift.jpg

• Leuk
Waarderingen: cve

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Man komt op het politiebureau aangifte doen van zijn verdwenen echtgenote!
Man: “Mijnheer de agent , mijn vrouw is sinds 2 dagen boodschappen gaan doen en is nog niet teruggekeerd!”
De agent neemt een aangifte-formulier
Agent: “Hoe groot was uw vrouw?”
Man: “Ik heb ze nooit gemeten en ik heb het haar ook nog nooit gevraagd!”
Agent: “Is ze dik of mager?”
Man: “Ik weet niet zeker , maar ze is niet mager... misschien een beetje dik!”
Agent: “Welke kleur van ogen heeft zij?”
Man: "Dat ik het niet weet !.... geen gedacht!”
Agent: “Welke kleur van haar heeft zij?”
Man: “Ik weet het niet , want zij verandert het elke week!”
Agent: “Welke kleding droeg zij?”
Man: “Ik ben niet zeker maar dat kan een spijkerbroek en T-shirt zijn, of een rok met bloes!”
Agent: “Welk schoeisel?”
Man: “Geen idee!”
Agent: “Welk was haar geboortedatum en hoe lang zijn jullie getrouwd?”
Man: “Geen flauw idee, mijnheer de agent , ik heb ons trouwboekje niet bij!”
Agent: “Was ze met de auto?”
Man: “Ja !”
Agent: “Welke?”
Man: “Een Audi, gekocht op 11 maart 2017 - model RS-4- V6-Bi turbo van 2,7 liter en 380 PK – met een optrekvermogen van 100 km. per uur in 5 seconden. De transmissie is Tiptronic-half automatisch met 6 versnellingen en overdraagbaar op 4-wielaandrijving. Het is een “decapotabel” met een donkerblauw vinyl dak. Hij heeft 4 Led koplampen in hand-geborsteld aluminium en 4 zelfreinigende sproeiers. Hij heeft ook 4 verzilverde sport-velgen met het audi-embleem. De zetels zijn van handgestikt wit leder met het merk RECARO in verwerkt. Ook het dashboard is van licht-crème-achtig-beige, waarin een witte handvrije telefoon is geplaatst, naast een ingebouwde GPS van het merk “Tom-Tom” De ruiten zijn licht getint en worden automatisch donkerder bij fel zonlicht. De carosserie is parlemoer-metaliek-blauw en op de deur van de bestuurder zit een klein krasje van 1 cm............”
Hier stokt de stem van de man en hij begint hevig en snikkend te wenen!
De agent gaat naar de man toe, legt zijn hand op zijn schouder en zegt: “Kalmeer maar mijn vriend, we gaan die auto zeker terugvinden!”

Bovenaan Onderaan