Moppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eentje om het af te leren.

Te nieuwsgierig = niet goed !

Edgard moet dringend naar het toilet in een chic restaurant.
Helaas zijn alle mannentoiletten bezet.
De maitre d'hotel, een begrijpend man, stelt daarom voor om de damestoiletten te gebruiken.
"Maar," zegt hij, "een goede raad: aan de linkerkant van de muur staat een reeks knoppen met de vermelding WW, WL, WP en ATV."
"Gelieve deze in geen geval te gebruiken want ze zijn exclusief gereserveerd voor de dames."
"Beloofd, beloofd, dank u wel,"zegt Edgard
en hij verdwijnt achter de deur.

Eens zijn dringendste behoeften voldaan, gaat zijn aandacht toch naar die geheimzinnige knoppen.
En zijn nieuwsgierigheid haalt het.

Hij drukt op de knop WW en voelt onmiddellijk een straal WARM WATER die zijn achterwerk streelt.
Mijn God, denkt hij, de vrouwen worden hier nogal verwend.
Hij drukt op de knop WL en een stroom WARME LUCHT veegt zijn achterste droog.
Wow, wow, prachtig !
En ondertussen heeft hij reeds op de knop WP gedrukt.
Luttele seconden daarna parfumeert een WOLK POEDER zijn billen.

Wonderbaarlijk ! denkt hij en verrukt drukt hij ook op de laatste knop ATV...

Hij wordt wakker in een hospitaalbed....
Verward en beduusd belt hij om de verpleegster.
"Wat is er toch gebeurd..?" vraagt hij.
"Wel.., u was in de toiletten van restaurant GRAND CHIC en u heeft op de verboden knoppen geduwd."

"Maar allez, elke knop bezorgde me zeer aangename gewaarwordingen ..."

"Ja, ja, dat is waar, maar de laatste, met de letters ATV betekent AUTOMATISCH TAMPON VERWIJDEREN...
Enfin, u vindt uw penis onder uw hoofdkussen ..."


 
106453733_3370264359691795_5065655695537096867_n.jpg
 
opstel : Papa is weg! Pietje Broekmans, 7 jaar, 1e leerjaar
Mijne papa is tafgebolt en volgens mama met een jong mokske. Mijn mama schijt nu van em. Ons uis moed nu verkogt worde. De helft is voor papa. Tenminste, van tgeen dat er ooverschied nadat de leening aan de bank is trugbetaalt.
Mama staat aan den dop. Ze zegt dat ze moet beiklusse. Vorige week is ze daarmee begonne. Sindsdien komt ier elk uur van den dag nen andere vent tuis. Mama zegt dat die de slaapkamer helpt opkuise. Da moet eel zwaar werk zijn, want er wort veel bij gekreunt en gekermt. De meeste van die manne roepe alteid: “Ik kom, ik kom”. Maar ksnap da nie. Ze zijn tog al daar. Waarom moete ze dan nog komme? Die grote van gisteren riep zelfs: “En nu langs agter”. Maar ze zijn elemaal nie naar agter geweest want kep den trap naar agter nie hoore krake.
Mama zegt da ze nu veel gelt verdient op aare rug. Maar ik hep daar nog geen briefkes op zien hange. Mesgien plukt ze ze daar af voor ze naar beneeje komt?
Volgende week kreig ik e krosbrommerke me echte naft. Da ons mama nog maar veel opruimt. Dan hep ik snel ne schoonen auto.
Pietje.
 
This waarschijnlijk in overstromingsgebied en daar dat het de laatste tijd al genoeg geregend heeft is dit het resultaat. Ge gaat met u lange laarzen erdoor moet vrees ik. 🤪 :D
 
Ik denk eerder dat ne gefrustreerde Oranjefan ne fermen draai aan die paal heeft gegeven nadat ze uit het EK waren geknikkerd.
 
Ah bon, marktplaats schikt dat onder 'Koffiemachines en Espresso...' - goeie uitvlucht voor de misses.
 
@Mik Je nummer 300 hier is er één met een héél lange baard : heb ik al ontelbare keren gezien én zelfs op dit forum denk ik ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan