Goede morgen iedereen.
ik bedank jullie allen voor het geduld die jullie met mij hadden om me zo goed en kwaad mogelijk te helpen. Mijn probleem is eindelijk opgelost door een een nieuwe installatie op te zetten. Ik heb nu meteen een systeemherstelschijf gemaakt en ook een image.
Uiteindelijk heb heb ik dan toch meneer DDragon80 moeten gelijk geven en nu is hij opperbest.
Maar ik vind het wel raar dat "Mime" zo onbekend is.
Nu ter inlichting;
ik heb mijn laptop bijna 3 jaar geleden nieuw gekocht in de Saturn. Ik ondervond meteen dat er iets fouts mee was. Die heeft van het begin af aan nooit gewerkt zoals het hoort. Ik heb dan nog een speciale verzekering ervoor genomen. Ze hebben hem verschillende malen opnieuw geinstalleerd (naar fabrieksinstelling), doch dit bleef steeds hetzelfde. Op een gegeven moment kon ik hem niet meer opstarten en ging ik er voor de zoveelste keer naar die winkel. Daar aangekomen, hebben zij hem normaal kunnen opstarten en lachten me uit en zeiden dat dit nog wel eens gebeurt en dat ik maar enkele keren het "deksel" op en neer moet bewegen en dat het zal opgelost zijn.
Ik kreeg verder problemen en heb naar een betere winkel van HP geweest en daar hebben ze zelfs tot 3 maal toe een nieuw moederbord moeten plaatsen (gelukkig in garantie). Toch bleven de problemen zich voordoen; hij viel zomaar uit, internet plots uitvallen, beeldresolutie was niet aangepast,... tot ik nu besloten heb niet terug te keren naar fabrieksinstelling, maar gewoon herinstalleren met een schijf.
Dus aan allen nogmaals bedankt voor de hulp en voor mij mag die topic beschouwd worden als afgehandeld.
Groetjes, Bernard.