Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg deze melding van wrong version of runtime dll bij het opstarten sinds vandaag

Ik heb gisteren het programma fencis verwijderd ik vermoed dat het daardoor komt, meen me te herrinneren nu dat ik dat ook al eens eerder heb gehad maar dat weet ik niet meer zeker is al een paar jaar geleden geweest, is er misschien een programma dat ik hier voor kan gebruiken om dit weer te fixen ? ik heb geen backup gemaakt van mijn windows 8 omdat ik nog niet alles mijn ( foto en div software ) programmas had geinstalleerd. Hopelijk heeft iemand hiervoor een oplossing. bvd
 
druk eens de Windows toets in +X en kies voor de opdrachtprompt (administrator )
geef de opdracht sfc /scannow in en druk op enter...
laat de pc zijn werk doen dus gebruik je de pc tijdens deze scan niet ...
deel mee wat het resultaat is van deze scan en herstart de pc indien dit je gevraagd word .
 
Dank voor snellle reactie... Dit is de info die ik krijg

Microsoft Windows [Version 6.3.9600]
(c) 2013 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Windows\system32> sfc /scannow

Beginning system scan. This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some
of them. Details are included in the CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. For
example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. Note that logging is currently not
supported in offline servicing scenarios.
 
ok er werden foutieve bestanden gevonden die niet hersteld konden worden ...
betreft het hier om een Windows 8 te gaan of eerder om de Windows 8.1 want jij dient nu in het bezit te komen van een Windows dvd ...om deze corupte bestanden te kunnen herstellen ...
tuurlijk kun je er ook voor kiezen om Windows te herstellen met behoud van bestanden via de pc instellingen maar dit is niet zonder gevaar ..! (heb ik al tenlijve ondervonden !)
 
het is windows 8.1 ja dan wordt het moeilijk voor mij het zal dan het laatste aanbeveling van jou gaan worden met behoud van bestanden, windows loopt nu goed maar alleen die melding dan maar even voorlopig weg klikken nadat de pc is opgestart , en tzt maar een nieuwe installatie gaan doen met windows 10 daar heb ik nog een probeer versie van liggen. wrong version of run-timeDLL.JPG
 
er is niets moeilijks aan om opnieuw de sfc /scannow op te starten met een Windows dvd in de drive zodat de nodige bestanden kunnen opgehaald worden vanaf deze dvd , dit gebeurt trouwens automatisch ...de vraag is dus nu ben jij in het bezit van deze Windows 8.1 dvd ?
*indien je deze niet bezit dan kun je deze trouwens ook gratis ophalen ....vanaf hier > http://www.pctuts.be/f476/gratis-windows-8-1-downloaden-47594/

*blijf van de Windows 10 af ...
je mag zeker niet een probeer versie gaan gebruiken als het hoofd besturingssysteem !!!
 
zoek eens op fences_plubic , dit werkt perfect op windows 7 maar op windows 8 werkt het niet zo als op windows 7 je kunt hiermee alle icoontjes van je bureau blad laten verdwijnen met een dubblele muisklik en dat is best wel eens fijn want bij mij staat het halve bureaublad altijd vol ik probeer installer altijd veel programmas en daarom had ik het ook weer van mijn pc verwijderd met als resultaat die klote melding
 
Hallo Tuts , ik heb al veel spyware verwijder programmas op mijn pc zitten ook die jij aangeeft ik zal dan nogmaals die adaware cleaner gebruiken want dat is een perfect programma kan ja nooit kwaad om dit regelmatig te gebruiken
 
fences_plubic is ook van stardock de vraag is nu waar jij deze vandaan heb gehaald ...bij bericht #10 vermelde ik al de home pagina ...

**indien adwcleaner al geruime tijd op je pc aanwezig is dien je deze te updaten door een verse op te halen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan