Online apps microsoft store

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede morgen zins een paar dagen werkt microsoft store app niet meer ik heb al veel geprobeerd maar het lukt niet hij verdween zomaar van de zoekbalk ook zit hij niet meer in apps en onderdelen als ik in de zoek (balk links onder) microsoft store tik dan komt hij wel tevoorschijn een blauwe app deze werkt niet ik weet het niet meer.
 
Beste stroo, als ik dit zo lees is u store verdwenen. Want u computer zegt zelf dat hij een nieuwe app nodige heeft. Dat wil volgens mij zeggen dat u store door 1 of andere bizarre reden van u computer is verdwenen. Indien hij inderdaad van u computer is verdwenen kan je hem nergens handmatig downloaden. Je bent dan verplicht om of een herinstallatie te doen, of als je met u USB stickje met de ISO op hem terug kan zetten, dat weet ik niet. Ik ben hem ook kwijt geweest met mijn huidige computer, maar ik had de installatie nog maar enkele uren ervoor gedaan, er stond dus nog niets belangrijks op, heb dan een clean install gedaan, nu heb ik mijn store terug. Mijn computer werkt nu naar behoren, maar laat dit wel een heel erg drastiche maatregel zijn.
 

hier word het volgende gezegd

  • Apps worden mogelijk verborgen als gevolg van de Microsoft-gezinsinstellingen. Ouders kunnen ouderlijk toezicht gebruiken om ervoor te zorgen dat hun kind geen apps kan bekijken of installeren die niet geschikt zijn voor hun leeftijd. Aan de slag met Microsoft Family Safety

en dit is ook te proberen

De app Microsoft Store opnieuw instellen​

U doet dit als volgt:

  1. Druk op Windows +R om het dialoogvenster Uitvoeren te openen.
  2. Voer wsreset.exe in en selecteer vervolgens OK.
  3. Er wordt een leeg opdrachtpromptvenster geopend en na ongeveer tien seconden wordt het venster gesloten en wordt de Microsoft Store automatisch geopend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan