Office Microsoft 365 familie

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is er aan de hand met je microsoft-account? geblokkkeerd? of kan je erin logen.

zoniet begin dan eerst met:


en voer alle instructies nauw gezet uit.

één zaak met een keer bekijken en een oplossing zoeken .... niet alles op een hoop smijten en roepen dat het niet werk!

ik ben niet terplaatse en mijn nieuwe glazen bol van AliExpress is onderweg ... de vorige was stuk (ouderdom en gebruik)

Google eens naar ' schoonePC en microsoft-account '
 
waarschijnlijk één of ander instelling IMAP of POP ???? waarom outlook gebruiken die neemt enkel diskruimte in? op geen tijd is je Onedrive of hdd/ssd vol met bestanden van outlook ...
 
@wivy Niet iedereen is fan van webmail. Er zijn ook wel wat 'duurzaamheids'-overwegingen. Mensen hebben vaak graag controle over hun mails ook uit het verleden en ook als een webmail provider besluit ermee te stoppen ...
En als je zoals ik door diverse clubs en activiteiten een 7-tal mail accounts opvolgt van diverse pluimage is webmail niet echt handig.

Overigens die opmerking over vollopende schijven slaat niet meteen ergens op. Die bestanden worden niet zo groot of worden net zo verkleind als je zelf je mails beheerd in Outlook. Mijn 7 accounts zijn qua space best handelbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan