E-mail Microsoft 365

Status
Niet open voor verdere reacties.
Loont het de moeite van mijn gratis hotmail.com account over te zetten naar een
Microsoft 365 Basic = 20€. of Personal account= 69€. per jaar ?
Heb je daar veel voordeel mee of niet ?
 
het is idd jou keuze.
Sinds Covid bestel ik zo ongeveer alles online.
Maar met de site die ik heb ik heb doorgestuurd help ik al jaren vrienden, clubjes, vzw's etc. met diverse software. (voor Covid)
Ik ben niet iemand die verkeerde links of illegale links doorstuurt. Dat zeg ik niet hé maar ben te oud om nu nog te beginnen daarmee, is niet verkeerd bedoelt.
Maar welk risico neem je voor +- 10€
Kwestie van mee te gaan met je tijd.
Op die site staat
  • £ 5,28​

  • Prijs in spaarpunten: 550 ??? Wat bedoelen ze hiermee en hoeveel is dat in euro?
 
1716920138380.png


zie : https://www.wisselkoers.be/calculator
 
Online aankopen bij een te vertrouwen webwinkel of organisatie zijn in 99,999% altijd veilig. Kan ik je verzekeren.
Ik geef Dragon volledig gelijk.
Dat bol iets te koop aanbied heeft idd niets te maken met bol zelf, het zijn de leveranciers die wat jij Aarbei nepartikelen noemt aanbieden.
Nepartikelen zijn heel wat anders dan valse Reeboks, Adidas en weet ik nog wat veel, dat zijn namaakartikelen.
Nepartikelen zijn
zoiets:
https://www.fun-en-feest.nl/category/8971/9152/nep-artikelen.html
Ik denk niet dat Bol het zich kan permitteren om namaak maar wel nep te verkopen. (zoals een nepdrol)
:)
Bol bied ook artikelen aan van belachelijke kwaliteit, (hoofdzakelijk chinees) als voorbeeld je zwemvesten.
In het assortiment van Bol kan je een Miele Wasmachine vinden (+1000€) maar ook een iets van +- 400€, het is aan de gebruiker om te kiezen.
Waar een vraag is is er ook een aanbod, het is aan iedereen om te kopen wat je wilt. (en aan welk budget)
Ik doe vrij veel met houtbewerking en alle vijzen, schroeven die je tegenwoordig bij (Hubo,Gamma, Brico....) kan kopen noem ik al jaren Chinees poepstaal (sorry voor de uitdrukking) maar in mijn ogen zijn dit waardeloze schroeven. Ik bestel mijn schroeven in Duitsland en betaal een stuk meer, maar dat is mijn beslissing , net zoals diegene die een zwemvest kopen van goede of goedkope kwaliteit.
maar ben te oud om nu nog te beginnen daarmee
@sunny , persoonlijk vind ik jammer dat je zo denkt. ik werk al met windows sinds Windows 3.1, het is een hele tijd geleden en ik ben ook oud, Je bent actief op een heel goed forum, hier zijn helpers die het goed bedoelen en je kunnen begeleiden. Persoonlijk probeer ik tegenwoordig wat bij te leren van Linux en Ubuntu. Ik voel mij ook oud, ik heb pijn in mijn rug, in mijn benen , ik heb een scootmobiel omdat ik geen 20 meter meer kan stappen maar ik probeer mijn bovenkamer nog in orde te houden en dat zou jij ook moeten doen. Openstaan voor nieuwe dingen, iets uitproberen, ik ben zeker dat Dragon je bij iedere stap kan begeleiden
 
@Aardbei Wat heeft dat te maken met online betalen dan? De kwaliteit staat hier niet ter discutie e...
het ging bij mij om de zin : ''Online aankopen bij een te vertrouwen webwinkel of organisatie zijn in 99,999% altijd veilig''
Bol.com is gewoon niet volledig te vertrouwen met zijn spullen : Verkopen als veilig en blijkt dat het nep/ onveilig is.

Kan je ook vertellen dat ze kabels van iphone verkopen als origineel en blijkt troep te zijn!
 
à Pagadder

Bedankt ga dat eens bekijken maar ik betaal niet via internet.
Wanneer je Office 365 of Office basic wil aanschaffen, zal je toch sowieso ook online (via internet) moeten betalen.
Zoals in dit topic reeds enkele malen vermeld, Office (eender welke versie) biedt geen geavanceerde bescherming tegen phising en dergelijke maar biedt wel de mogelijkheid om afzenders te blokkeren of bijlagen te filteren. Effectieve bescherming tegen malware en phising komt van je beveiligingspakket (al dan niet van Windows en extern betalend/gratis) en in hoofdzaak van de gebruiker zelf (logisch verstand en oplettendheid). Office (365) Outlook - indien officieel - is inderdaad vrij van advertenties voor outlook.com-accounts en biedt ook meer instel-mogelijkheden.
 
Bol.com is gewoon niet volledig te vertrouwen met zijn spullen : Verkopen als veilig en blijkt dat het nep/ onveilig is.
@ Aarbei, je reactie is weeral eens off topic.
Bol.com zal zeker niets verkopen die niet beantwoord aan de Europese normen. Een dergelijk bedrijf kan en zal een dergelijk risico niet lopen.
Is een meubel van Ikea nep in vergelijking met een handgemaakt vol eiken meubel? Want dat is wat je hier beweert.
Laat Dragon, ArtstudioG of andere helpers Sunny begeleiden voor een goede keuze volgens zijn of haar behoeften.
Blijf in het vervolg bij de topic en verkoop verder geen onzin.
 
Hier voor een prikje: https://www.gamers-outlet.net/nl/so...ation?sort=p.number_sales&order=DESC&limit=20 Ik heb met deze verkoper goede ervaringen. Wel zelf telefonisch activeren.
Wens je de gemakkelijke online activering dan kost het iets meer: https://www.gamers-outlet.net/nl/microsoft-office-2021-professional-plus-iso

Elders kan het nog goedkoper maar heb er nog niet mee gehandeld en kan de betrouwbaarheid dus niet garanderen: https://www.premiumcdkeys.com/produ...MInrvguoC_hgMVGT4GAB27TwCSEAQYAiABEgL3gPD_BwE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan