Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op die site staathet is idd jou keuze.
Sinds Covid bestel ik zo ongeveer alles online.
Maar met de site die ik heb ik heb doorgestuurd help ik al jaren vrienden, clubjes, vzw's etc. met diverse software. (voor Covid)
Ik ben niet iemand die verkeerde links of illegale links doorstuurt. Dat zeg ik niet hé maar ben te oud om nu nog te beginnen daarmee, is niet verkeerd bedoelt.
Maar welk risico neem je voor +- 10€
Kwestie van mee te gaan met je tijd.
Ik geef Dragon volledig gelijk.Online aankopen bij een te vertrouwen webwinkel of organisatie zijn in 99,999% altijd veilig. Kan ik je verzekeren.
@sunny , persoonlijk vind ik jammer dat je zo denkt. ik werk al met windows sinds Windows 3.1, het is een hele tijd geleden en ik ben ook oud, Je bent actief op een heel goed forum, hier zijn helpers die het goed bedoelen en je kunnen begeleiden. Persoonlijk probeer ik tegenwoordig wat bij te leren van Linux en Ubuntu. Ik voel mij ook oud, ik heb pijn in mijn rug, in mijn benen , ik heb een scootmobiel omdat ik geen 20 meter meer kan stappen maar ik probeer mijn bovenkamer nog in orde te houden en dat zou jij ook moeten doen. Openstaan voor nieuwe dingen, iets uitproberen, ik ben zeker dat Dragon je bij iedere stap kan begeleidenmaar ben te oud om nu nog te beginnen daarmee
het ging bij mij om de zin : ''Online aankopen bij een te vertrouwen webwinkel of organisatie zijn in 99,999% altijd veilig''@Aardbei Wat heeft dat te maken met online betalen dan? De kwaliteit staat hier niet ter discutie e...
Wanneer je Office 365 of Office basic wil aanschaffen, zal je toch sowieso ook online (via internet) moeten betalen.
@ Aarbei, je reactie is weeral eens off topic.Bol.com is gewoon niet volledig te vertrouwen met zijn spullen : Verkopen als veilig en blijkt dat het nep/ onveilig is.